Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: cruisecontrole bouwen op mijn a4 avant tdi 2002

  1. #1

    Standaard cruisecontrole bouwen op mijn a4 avant tdi 2002

    kan iemand mij vertellen of dit kan en wat ik allemaal nodig ben, dit is een duitse import en heeft nog geen cruise controle en dat mis ik toch wel.

  2. #2

    Standaard

    Nou als het goed is zit er alles al op dus heb jij alleen het hendeltje en de kabel nodig en daarna actieveren met V.A.G com en niet te vergeten knutselzin

    Gr Wim
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft

  3. #3

    Standaard

    Ik heb het vandaag geprobeert ,schakelaar gemonteert, gecodeert met 11634, maar het werkte niet, naar de dealer gereden, waarschijnlijk moest het stuurelektronica apparaat ingeleert worden maar naar een aantal pogingen zijn we erachter gekomen dat er een ander stuurapparaat in moet, is er volgende week, laat het wel weten of het is gelukt.
    Fryslân boppe

    Audi a2 erbij gekocht voor de vrouw

  4. #4
    drag's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    69
    Posts
    1.205
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ik hoop dat je je niet blauw gaat betalen.
    M'n zoon heeft gevraagd bij de Dealer. Dit zou voor zijn A3/2004 ongeveer € 200.00 zijn. Alhoewel ik graag prul aan dingen zou ik het bij deze niet doen.
    Groeten Jonny

  5. #5

    Standaard

    De kabels zijn toch correct aangesloten, mag ik hopen.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!


  6. #6

    Standaard

    bij het a4 mod.2002 hoef je geen kabels aan te sluiten, je klikt hem gewoon in het stuurkolomregelapparaat, net als daar gewoon de r.a.w.en de ruitenwsserhandel ingeklikt zitten, bij dit type zit dus wel de aansluit"slede"om de handel aan te sluiten maar het regelapp. is inwendig niet voorbereidt.
    Fryslân boppe

    Audi a2 erbij gekocht voor de vrouw

  7. #7

    Standaard

    Dat is raar, heb steeds geweten dat bij benzine motoren met electronisch geregelde gasklep en alle tdis de software functies standaard in de ECU zitten en enkel activeren nodig is.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Daar was ik ook van overtuigd, nu blijkt uit de info bij de dealer dat als je geen stuurwiel bedieningen hebt en geen standaart cruise controle, dan is de uitvoering van het stuurwielelekt.regelapp. "low-line" en een lowline regelapp.kan niet worden geprogrammeert
    Fryslân boppe

    Audi a2 erbij gekocht voor de vrouw

  10. #9

    Standaard

    HAHAHA die vraag komt mij bekend voor ik heb jou net een antwoord gegeven bij problemcar maar dat geeft niets maar hier is hij weer daar heb ik die van mij ook vandaan met inruil van de oude die stuk was 50 euro http://www.snuffelcorner.nl/autodivo...erger62417.php
    Bij de steler kost hij 200 of meer
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft

  11. #10

    Standaard

    het gaat hier volgens mij om andere printjes, die ik moet hebben begint met 8e0
    Fryslân boppe

    Audi a2 erbij gekocht voor de vrouw

  12. #11

    Standaard

    Ja dat kan maar bel hem ff wie weet kan hij er wat mee zeg maar dat je het van mij weet Wim uit breda
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft

  13. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieterdejager
    Daar was ik ook van overtuigd, nu blijkt uit de info bij de dealer dat als je geen stuurwiel bedieningen hebt en geen standaart cruise controle, dan is de uitvoering van het stuurwielelekt.regelapp. "low-line" en een lowline regelapp.kan niet worden geprogrammeert

    Maar hij zit er wel dan moet hij in te leren zijn kijk hier ook eens
    http://www.gerritspeek.nl/vag-com.html
    Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft

  14. #13

    Standaard

    welk onderdeelnummer heeft het regelapparaat dat je nu bestelt hebt? ik moet er binnenkort ook 1 plaatsen in een 8e0 van 2003. als je het juiste nummer hebt van het onderdeel, dan scheelt dit mij een hoop "gezeur" bij het bestellen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •