Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Afdekscherm verwijderen

  1. #1

    Standaard Afdekscherm verwijderen

    Ik ga binnenkort met mijn Audi A4 Avant uit 2002 op vakantie en nu zou ik graag 2/3 van de achterbank neerklappen en 1/3 laten staan zodat mijn dochtertje ook een plekje heeft om te zitten.

    Dit kan alleen als het afdekscherm voor de laadruimte verwijderd wordt omdat dit vast zit aan het 2/3 deel van de bank. Weet iemand of het mogelijk is om het afdekscherm gemakkelijk te verwijderen zodat ik wel 1/3 deel van de achterbank kan laten staan?

    Alle tips zijn welkom

  2. #2

    Standaard

    Die kan je gewoon er afschuiven, in de 2/3 deel van de bank zit 2 gleuven waar de uitsparing in valt die op de afdekscherm zitten.
    van 1/3 bank naar 2/3 bank toe schuiven.
    Je zit tegenwoordig vaster in het verkeer dan in de gevangenis.

  3. #3
    Erikvb's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Posts
    385
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rappel Bekijk Berichten
    Ik ga binnenkort met mijn Audi A4 Avant uit 2002 op vakantie en nu zou ik graag 2/3 van de achterbank neerklappen en 1/3 laten staan zodat mijn dochtertje ook een plekje heeft om te zitten.

    Dit kan alleen als het afdekscherm voor de laadruimte verwijderd wordt omdat dit vast zit aan het 2/3 deel van de bank. Weet iemand of het mogelijk is om het afdekscherm gemakkelijk te verwijderen zodat ik wel 1/3 deel van de achterbank kan laten staan?

    Alle tips zijn welkom
    in het instructieboekje staat dat je hem vanuit de rechterachterportier zijdelings naar je toe moet trekken als de bank naar voren ligt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •