Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: verlaging a4 b6 met sportonderstel

  1. #1

    Question verlaging a4 b6 met sportonderstel

    Ik heb een A4 avant B6 96kw diesel 2002, met af fabriek sportonderstel. Ik heb de auto voorzien van 19 inch RS6 velegen, maar vind hem aan de voorzijde iets te hoog staan.... Ik denk erover de veren voor te veranderen, maar heb geen idee, welke veren ik daar het beste voor kan kopen. Aanbieders spreken van een x cm verleging uitgaande van standaardonderstel. Graag jullie advies.

    gr emiel

  2. #2

    Standaard

    hallo
    ik heb zelf 30 mm veren gemonteerd op mijn a4 avant staat erg goed samen met de 18 inch en is ook gelijk kwa afstand voor en achter tussen de wielkasten, alleen dit is de goedkope oplossing ,als je het geld kunt missen zou ik voor een
    schroefset gaan omdat , dan de veren en schokdempers beter op elkaar zijn afgestemd nu heb ik soms een toch wat deinerig weggedrag, en nee mijjn schokbrekers zijn nog goed

    gr van een tevreden audi rijder

  3. #3
    Audi SB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    36
    Posts
    1.399
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Dat heb ik nu ook! Onze B6 heeft af fabriek een s-line onderstel en ik vind hem vooraan ook net iets te hoog in vergelijking met achteraan.

  4. #4

    Standaard

    sorry ik had het niet helemaal goed gelezen je hebt al een s-line-onderstel
    in dat geval zou ik alleen andere veren doen, want je schokdempers zijn al stugger als normaal
    ik zou zelf niet verder gaan als 30mm anders word je auto erg stug sucses

    groeten van een tevreden audi rijder

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •