Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 1.9TDI: Ratelend geluid bij optrekken

  1. #1

    Standaard 1.9TDI: Ratelend geluid bij optrekken

    Hallo mede Audi Rijder,s

    Ik heb een Audi A4 1.9 TDI 100pk (getuned naar 130pk) uit 2003.
    En ik ben ongeveer een maand geleden achter gekomen dat er een ratelende geluid van
    de motor komt.
    Ik ben bij een goede vriend geweest (die er verstand van heeft ) om te vragen wat het kan zijn,
    hij heeft gezegd dat het de spanroller is ,dus heb ik het hem laten vervangen.
    Ik moet zeggen dat het ratelen wel minder is geworden, maar hoor het nog steeds, is zeer irritant.
    Ik hoor het vooral bij optrekken ,als de auto staitonair loopt en als ik de stuur helemaal draai.
    Hebben jullie enig idee wat het kan zijn? of heeft mischien iemand dezelfde probleem.

  2. #2

    Standaard Re: Ratelende geluid bij optrekken

    Mischien heb ik mijn probleem niet goed uitgelegd ,maar ik hoor dus vooral bij optrekken een irritante rateling, dat heb ik ook bij stationair lopen van de motor en als ik de stuur stevig draai (bij een bocht).
    heeft echt niemand enig idee waar het echt aan kan liggen?

  3. #3

    Standaard Re: Ratelende geluid bij optrekken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 320d Bekijk Berichten
    Mischien heb ik mijn probleem niet goed uitgelegd ,maar ik hoor dus vooral bij optrekken een irritante rateling, dat heb ik ook bij stationair lopen van de motor en als ik de stuur stevig draai (bij een bocht).
    heeft echt niemand enig idee waar het echt aan kan liggen?
    Lijkt wel of er iets tegen elkaar loopt, bv de uitlaat, bij optrekken en bochten kantelt het blok meer als normaal, is alleen niet verklaart bij stationair lopen.
    3 keer links is ook rechts

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •