Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: A4 B6 Voetruimteverlichting, deurverlichting

  1. #21
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: A4 B6 Voetruimteverlichting, deurverlichting

    Theo,

    ik neem aan dat je de instapverlichting bedoelt in de deuren. De kabelboom zit achter het deurpaneel en wordt vastgeklikt op de raammotor. Als je originele kabelboom hebt met die verlichting is het plug and play. Je moet wel de gaatjes uitsnijden onder de deurpanelen.

  2. #22
    Bennoh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.440
    Kudos
    100
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B6 Voetruimteverlichting, deurverlichting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tejo Bekijk Berichten
    dus als ik aan de kabelbomen van de deurverlichting kan komen met die stekker is het dan plug and play? maw klik ik de stekker dan in de raammotor?
    Deurkaarten moet je sowieso gaan dremelen aan de onderzijde voor de witte lampjes. De rode lampjes gaan er zo in.
    Wat je nu hebt moet ook in de nieuwe kabelboompjes zitten anders moet je de kabelboompjes toch weer gaan aanpassen.
    Bestauurdersdeurkabel in de deurkaart moet je ook gaan afkoppelen van de raamschakelaars, spiegelschakelaar, tweeter en evt. alarmled & alarmschakelaars.
    Achterdeuren zijn simpeler maar er zijn versies met of zonder elektrische ramen achter.
    Als je geen elektrische ramen achter hebt dan zitten er natuurlijk geen raammotoren in de achterdeuren en dan uiteraard ook geen stuurapparaten in de achterdeuren.

    Als alles klopt is het inderdaad plug & play.
    Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

  3. #23

    Standaard Re: A4 B6 Voetruimteverlichting, deurverlichting

    haha
    bedankt heren alweer wat slimmer geworden!!!!

  4. #24
    Bennoh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.440
    Kudos
    100
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B6 Voetruimteverlichting, deurverlichting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tejo Bekijk Berichten
    haha
    bedankt heren alweer wat slimmer geworden!!!!
    Bij mij zat niets qua verlichting in de deuren dus ik heb de bestaande kabelbomen op de deurkaarten maar aangepast. Kost ongeveer een uurtje of 2 en een paar deurclips per deur als je het netjes wilt doen.

    Voetruimteverlichting moet ik nog steeds gaan aansluiten op de comfortmodule trouwens. Thanks voor de reminder
    Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

  5. #25
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: A4 B6 Voetruimteverlichting, deurverlichting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bennoh Bekijk Berichten
    Bij mij zat niets qua verlichting in de deuren dus ik heb de bestaande kabelbomen op de deurkaarten maar aangepast. Kost ongeveer een uurtje of 2 en een paar deurclips per deur als je het netjes wilt doen.

    Voetruimteverlichting moet ik nog steeds gaan aansluiten op de comfortmodule trouwens. Thanks voor de reminder
    Theo, Ben heeft het van mij afgekeken (grapje). Ik heb het ook achteraf gedaan. Niets van verlichting ook in de deuren. Maar ik heb originele kabelboom gescoord op eBay dus ik hoefde alleen de gaatjes onder in de panelen er uitdremelen. Ik heb 4 x elektrische ramen Kijk maar in mijn showroom voor een verslag.
    En als je niet op je eigen kabelboom wil gaan knutselen, heb ik nog een set kabelboom voor 4 ramen voor je


  6. #26
    Bennoh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.440
    Kudos
    100
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 B6 Voetruimteverlichting, deurverlichting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4FSI Bekijk Berichten
    Theo, Ben heeft het van mij afgekeken (grapje). Ik heb het ook achteraf gedaan. Niets van verlichting ook in de deuren. Maar ik heb originele kabelboom gescoord op eBay dus ik hoefde alleen de gaatjes onder in de panelen er uitdremelen. Ik heb 4 x elektrische ramen Kijk maar in mijn showroom voor een verslag.
    En als je niet op je eigen kabelboom wil gaan knutselen, heb ik nog een set kabelboom voor 4 ramen voor je


    Volgens mij moeten je deurstuurapparaten met VCDS gecodeerd worden toch ? Kan me zoiets herinneren. Was niet moeilijk maar wel nodig.
    De echte klussert kent niet zonder vagcom
    Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

  7. #27
    A4FSI
    Guest

    Standaard

    Hehehe, ik hoefde niets in te leren met vcds. Was plug & play behalve dat dremelwerk.

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

  8. Ad
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •