Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Kortsluiting - defecte zekering

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2012
    Leeftijd
    65
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Kortsluiting - defecte zekering

    Ik heb een kabelbreuk gehad in mijn bestuurders deur van mijn A4 2.0 Automaat , waardoor de deur niet meer op slot wilde met de AB en ook mijn raam schakelaars werkte hier door niet meer.
    Na de kabelboom te hebben gerepareerd kwam ik er achter dat er ook kortsluiting was geweest en er een zekering was geknapt.
    Alles werkt nu weer naar behoren.

    Tijdens mijn zoek tocht kwam ik er achter dat er nog een zekering stuk was (een van 15 Amp) deze ook gelijk vervangen. Maar als ik nu het contact aan zet knapt hij er gelijk weer uit, ik kan niets vinden wat niet werkt en waar deze zekering voor is ( zie bijlage)
    Het instuctie boekje is er ook niet echt duidelijk in ik denk dat het zekering No 9 is en zou hij dus voor de Rembekrachtiger (onderdrukpomp)
    Ik denk dat de zekering al een tijdje stuk is om dat ik niets vreemds merkt met het remmmen, ik heb de auto pas 2 maanden en er is niets veranderd.

    iemand enig idee waar de storing zou kunnen zitten en of ik het juiste zekering No heb

    MvG Gerard

    sluiting.jpg
    Laatst gewijzigd door tom; 08-11-21 om 19:01. Reden: Overbodige tekstopmaak verwijderd

  2. #2

    Standaard Re: Kortsluiting - defecte zekering

    Hey,

    Ben je er nog achter gekomen ? Ik maak precies hetzelfde mee heb de auto nu bijna 2 maanden en kom er per toeval achter dat deze zekering defect is.

    groet,

    Johan Snijders
    Laatst gewijzigd door tom; 08-11-21 om 19:02.

  3. #3
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.123
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Kortsluiting - defecte zekering

    Staat toch in het deksel waar ie van is?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  4. #4

    Standaard Re: Kortsluiting - defecte zekering

    Klopt is van de rembekrachtiger maar merk geen verschil en als ik hem vervang springt hij gelijk weer.
    Verder branden er geen lampjes op het dashboard.
    Mogelijk toch de onderdruk pomp defect is er een manier waarop ik dit kan controleren ?

  5. #5
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.123
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Kortsluiting - defecte zekering

    je zou toch wel minder krachtige remmen moeten hebben.

    Haal deze stekker eens los dan? (Groene pijl) zit aan de bestuurderskant onder de motorkap.

    CADCFEF5-45D3-4F91-8174-7DFBF2075F95.jpg

    Blijft de zekering er dan in?

    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •