Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Kofferbak ontgrendelt niet

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Kofferbak ontgrendelt niet

    Hallo,

    ik ben nieuw op dit forum. Sinds ongeveer 3 weken ben ik de trotse bezitter van een Audi A4 1.6 uit 2001. Auto was van de eerste eigenaar en ziet er top uit.

    Sinds gisteren krijg ik alleen plotseling de kofferbak niet meer open. 's Morgens geen probleem. 's Middags kom ik bij de auto en gaat hij niet meer open.

    Ik hoor wel dat de motor werkt, alleen ontgrendeld de kofferbak niet. In de auto geeft het scherm op mijn dashbord ook aan dat de kofferbak geopend is terwijl deze dichtzit.

    Waar kan dit aan liggen?

    Alvast dank voor jullie reacties!

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Posts
    126
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Kofferbak ontgrendelt niet

    Dit probleem heb/had ik ook en het ligt aan elec kabels....

    ik heb er zelf iemand met meer ervaring naar laten kijken en het kunnen 2 dingen zijn:

    1 Dat de kabels bij de slot losjes kunnen zitten Kappen erafhalen bij de kofferbak en alles opnieuw strippen/vastzetten bij slot.
    2 Breuk in de kabels aan de linkerkant van de kofferbak (naast de veer)

    ik hoop voor je dat het 1 is.. al hoewel 2 ook veel voorkomt heb ik t idee...
    A4 Avant 1.8 TFSi Multitronic 2008 Gletsjer Wit metallic Adios Amigos:Audi 80 1988 / Audi A4 B5 1998/ Audi A4 B6 2004

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard re: Kofferbak ontgrendelt niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andres Bekijk Berichten
    Dit probleem heb/had ik ook en het ligt aan elec kabels....

    ik heb er zelf iemand met meer ervaring naar laten kijken en het kunnen 2 dingen zijn:

    1 Dat de kabels bij de slot losjes kunnen zitten Kappen erafhalen bij de kofferbak en alles opnieuw strippen/vastzetten bij slot.
    2 Breuk in de kabels aan de linkerkant van de kofferbak (naast de veer)

    ik hoop voor je dat het 1 is.. al hoewel 2 ook veel voorkomt heb ik t idee...
    Bedankt voor je bericht. Ik hoop dan ook dat het 1 is. Maar hoe krijg ik mijn kofferbak nu open om te controleren wat het probleem is? Ik kom alleen via de achterbank in de kofferbak, maar kan hier dan volgens mij de kappen er niet afhalen.

    Is er ergens een knopje waarmee ik hem van binnen open krijg?

    alvast bedankt voor je reactie.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Posts
    126
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Kofferbak ontgrendelt niet

    Het is verschrikkelijk om maar ik moest de rugleuning van mn achterbank araf halen en stof eraf clicken (binnenkant kofferbak) en met een lange stok via de binnenkant kofferbak open maken...

    ps ik heb een Sedan.
    Laatst gewijzigd door Andres; 10-05-13 om 15:40. Reden: extra info
    A4 Avant 1.8 TFSi Multitronic 2008 Gletsjer Wit metallic Adios Amigos:Audi 80 1988 / Audi A4 B5 1998/ Audi A4 B6 2004

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Kofferbak ontgrendelt niet

    boven de kentekenplaat zit een sleutelgat ken je hem gewoon mee openen heb hetzelfde probleem gehad
    en je moet het motortje vervangen kost 40 euro en is niet zo moeilijk te vervangen


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •