Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Centrale deurvergrendeling

  1. #1

    Standaard Centrale deurvergrendeling

    Hallo, sinds kort eigenaar van een Audi A4 1.6 Avant.

    Nu is de centrale deurvergrendeling is er helemaal mee gestopt.
    Het begon met de achterklep, die dan weer wel, dan weer niet open ging terwijl de rest goed werkte.
    Daarover las ik dat dat voor kan komen als de Audi in de volle zon staat maar dat is toch van de zotte met de zomer op komst?

    Nou lees ik daar erg veel over op het forum en op internet maar waar zit die pomp in de Audi?
    Draadbreuk, zekering, pomp...

    Ik heb een hele beknopte manual erbij gekregen maar er moet toch wel iets meer info beschikbaar zijn?

    - Waar zit de pomp voor de centrale deurvergrendeling?
    - Waar zit de zekeringenkast?

    Alvast bedankt.

  2. #2
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Centrale deurvergrendeling

    Je moet het niet zoeken in de CV maar in de vacuumpomp achter de bekleding van je kofferklep. Die gaat bij de avant vaker stuk en is een bekend probleem. Vorige zomer bij mij zwager vervangen en het werkt zoals voorheen.

    Of doet hele CV het niet?

  3. #3

    Standaard Re: Centrale deurvergrendeling

    Hij begon met haperen, andere AB gebruikt, ging een tijdje goed, toen de achterkep die weigerde, nu helemaal niets meer.

    Batterij vervangen in de AB, geen resultaat.

    Waar zit de pomp precies in de achterklep zelf bij de gevarendriehoek?

    Het is een station trouwens.
    Laatst gewijzigd door yourservice; 09-05-13 om 12:37. Reden: typo

  4. #4
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Centrale deurvergrendeling

    Even voor de duidelijkheid. Uit je verhaal maak ik i.i.g. op dat je kofferklep niet opengaat. Of werkt hele CV niet van je auto?

    CV pomp bevindt zich in de kofferruimte aan de rechterzijde achter de bekleding (dacht ik).

    De vacuumpomp van de kofferklep zit achter de kofferklepbekleding aan de linkerkant maar dan in het midden bij het slot.

  5. #5

    Standaard Re: Centrale deurvergrendeling

    De hele CV doet niets meer. Ik heb li en re in de kofferbak 2 kleppen, li een opbergvak en re een ruimte waar verder niets zit.
    In het midden van de achterklep zit alleen de ruimte voor de gevarendriehoek, verder niets te vinden.


  6. #6
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Centrale deurvergrendeling

    Ik zou hem uitlezen. Da's de eerste stap. Je comfortmodule zit onder je bestuurdersstoel trouwens.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •