Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Gezocht met spoed iemand met vagcom i.v.m uitlezen motorstoring omgeving Den Haag

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    43
    Posts
    49
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Gezocht met spoed iemand met vagcom i.v.m uitlezen motorstoring omgeving Den Haag

    In verband met een motorstoring, en omdat ik zeer binnenkort op vakantie ga, ben ik met spoedop zoek naar iemand met vagcom die dit voor mij uit kan lezen. De ODBII lezer geeft mengsel te arm aan in cilinder 1 en ter hoogte van het schutbord is er in het blok een tikkend geluid te horen. Ik vermoed dat het hier om een injector gaat maar weet het niet zeker omdat ik verder niet de mogelijkheid heb om specifieker uit te lezen. Wie o wie kan me helpen. Groetjes: Daniël

  2. #2
    A4FSI
    Guest

    Standaard re: Gezocht met spoed iemand met vagcom i.v.m uitlezen motorstoring omgeving Den Haag

    @kilometervreter = Leiden e.o. @A4FSI = Haarlem @Leon (Audiwereld) = Utrecht

  3. #3
    HJR
    Guest

    Standaard re: Gezocht met spoed iemand met vagcom i.v.m uitlezen motorstoring omgeving Den Haag

    @HJR bergschenhoek

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    43
    Posts
    49
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gezocht met spoed iemand met vagcom i.v.m uitlezen motorstoring omgeving Den Haag

    Ik ben geen goldmember dus kan ik schijbaar geen PB's meer sturen.
    Zouden @kilometervreter en of @HJR mij willen bellen? ik heb er echt haast mee
    Jullie kunnen mij bereiken op tel nr: 06-31952736

    Alvast bedankt
    Laatst gewijzigd door DejjeldePejjel; 17-05-13 om 12:02.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •