Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 66 van de 66

Onderwerp: Bandenadvies

  1. #61
    Gonadan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Posts
    370
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Bandenadvies

    Letten jullie eigenlijk ook op leeftijd of zuiver profieldiepte? Mijn achterbanden hebben nog 5mm over maar zijn ook al dik vijf jaar oud. Begin toch langzaam te twijfelen of ik ze niet gewoon mee moet nemen als ik voor ga laten vervangen.

  2. #62
    Mwesterbrink's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    34
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Bandenadvies

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonadan Bekijk Berichten
    Letten jullie eigenlijk ook op leeftijd of zuiver profieldiepte? Mijn achterbanden hebben nog 5mm over maar zijn ook al dik vijf jaar oud. Begin toch langzaam te twijfelen of ik ze niet gewoon mee moet nemen als ik voor ga laten vervangen.
    dan zal ik ze zeker meenemen, van oudere banden wordt het rubber minder door uitharding en scheurvorming.
    een alternatief is de achterbanden naar voren wisselen in vervolg. Met deze zal ik het niet meer doen, omdat ze al zo oud zijn. (alhoewel ik de staat van de banden niet kan beoordelen)

  3. #63

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Bandenadvies

    Om even op de eerste vraag terug te komen.
    Continental EcoContact 5 lagen onder mijn a4 toen ik die kocht. Vreselijke banden, stug en relatief veel geluid.

    Goodyear Efficient Grip Performance
    Comfortabel, soepel maar slijt volgens de testen relatief snel.

    Michelins
    duur maar altijd een goede keuze

    Vredestein sporttrac 5
    Goede rijeigenschappen, levensduur zou goed zijn maar zo lang heb ik ze nog niet.

  4. #64
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Bandenadvies

    De Conti's vind ik ook maar een herrie band, Michelin heeft mijn voorkeur, een + op elk vlak.
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  5. #65
    VosS4
    Guest

    Standaard Re: Bandenadvies

    Ik heb nu Michelin Super Sport eronder...band is zeker ok echter hebben ze minder bite en zijn minder stug dan de Bridgestone Potenza S001 dus volgende ronde worden het weer Bridgestone's Potenza's


  6. #66
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.663
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Bandenadvies

    Ik heb nu ook de Michelin Super sport, minder stug dan de andere banden.

    Wil je iets goedkoper dan is de Vredestein Ultrac Vorti of de Fulda Sportcontrol een goede keuze.
    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •