Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Weigerende achterklep b7 Avant

  1. #1
    bvo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Weigerende achterklep b7 Avant

    L.s.

    Onze achterklep weigert dienst, het gekke is soms wel en soms niet..... Aangezien alles electronisch is het erg onhandig. Dealer adviseert greep en slot gelijktijdig te vervangen á € 300. Ze kunnen geen juiste diagnose stellen en er komt geen storing in het systeem. Iemand tips / ervaring ? Auto is van mei 2008 en heeft 68k op de teller.

  2. #2

    Standaard Re: Weigerende achterklep b7 Avant

    De mijne heeft een dergelijk euvel al sinds jaar en dag; Auto open, kofferklep dicht. In het begin startte ik hem een keer opnieuw en dan was hij daarna wel open, heel vreemd. Tegenwoordig gebruik ik consequent de middelste knop van de afstandsbediening om de klep te ontgrendelen, probleem opgelost.
    Niet het bezit, maar het genieten van het gebruik, bepaalt de waarde.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2006
    Leeftijd
    42
    Posts
    148
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Weigerende achterklep b7 Avant

    Heb het bij mijn B6 gehad paar jaar geleden slot is toen vervangen en toen geen last meer van gehad dus slot vervangen lijkt mij wel de juist te nemen actie . Slot weigert namelijk altijd op het moment dat het ff niet uitkomt . Succes
    Mvg Michel
    Nr 1: 80 2.0 16v Quattro Competition 1994 140pk Nr 2: Coupe 2.8 V6 Quattro 1991 174pk Nr 3: A3 1.9TDI 1999 90pk Nr 4: A4 1.9TDI 2003 130pk Nr 5: Cabrio 2.3E 1992 136pk😎 Nr 6: A4 1.8T 2005 163pk Nr 7: A4 2.0 TDI 140 pk ☺ Nr 8: Coupe 2.3E 1992😆

  4. #4
    bvo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Weigerende achterklep b7 Avant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marmic Bekijk Berichten
    Heb het bij mijn B6 gehad paar jaar geleden slot is toen vervangen en toen geen last meer van gehad dus slot vervangen lijkt mij wel de juist te nemen actie . Slot weigert namelijk altijd op het moment dat het ff niet uitkomt . Succes
    Mvg Michel
    Afgelopen week nieuwe greeplijst en slot geplaatst door de dealer. Probleem lijkt opgelost. Kosten vielen mee en waren ca. € 240,- bedankt voor jullie reacties.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Weigerende achterklep b7 Avant

    Ik heb ook af en toe 'problemen' met het openen van de achterklep van onze B6 Avant.
    Het slot gaat dan gewoon niet open. Na een aantal minuten wachten lukt het vaak wel, het is dan net of de boel dan weer gereset is.
    Wat denken jullie, ook hetzelfde als bovenstaand?


  6. #6
    bvo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Klinkt exact hetzelfde.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Leeftijd
    47
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Weigerende achterklep b7 Avant

    Ik heb het probleem dat het slot van mijn achterklep blijft ratelen als ik de knop op de afstandbediening ingedrukt houd. Of wanneer ik de greep van achteren ingedrukt houd. Op zich geen problemen met open of dicht doen. Alleen het lawaai van een motortje dat doordraait als je hem opent.

    Iemand ervaring mee? Is het makkelijk te verhelpen of wordt het een nieuw slot?

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •