Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 43 van de 43

Onderwerp: Welke navigatie mogelijk in B7 2006?

  1. #41

    Standaard Re: Welke navigatie mogelijk in B7 2006?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenR Bekijk Berichten
    Beste forumleden,
    Zit er ook aan te denken om een chinees alternatief in mijn B7 3.2 quatro in te bouwen. Lezend op het forum is dit toch niet echt een simpel klusje. Weten jullie iemand die dit voor me zou kunnen doen. Woon zelf in Huizen. Hebben de Chinese alternatieven een nav dvd of moet ik navigeren via google maps via mijn I phone.

    Onderstaand systeem via Aliexpres leek me wel wat? Iemand hier ervaring mee.
    Alvast bedankt voor jullie reacties
    Dit is vrij makkelijk zelf te doen als je al een dubbeldin radio hebt.
    Oude eruit; verloopstekkers aansluiten; nieuwe radio erin en alles werkt (Als je voor een audi specifiek model gaat, bvb diegene dat op de rns-e gelijkt).

    Koop je een universele dan moet je zelf nog verloopstekkers aanschaffen.

  2. #42

    Standaard Re: Welke navigatie mogelijk in B7 2006?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenR Bekijk Berichten
    Beste forumleden,
    Zit er ook aan te denken om een chinees alternatief in mijn B7 3.2 quatro in te bouwen. Lezend op het forum is dit toch niet echt een simpel klusje. Weten jullie iemand die dit voor me zou kunnen doen. Woon zelf in Huizen. Hebben de Chinese alternatieven een nav dvd of moet ik navigeren via google maps via mijn I phone.

    Onderstaand systeem via Aliexpres leek me wel wat? Iemand hier ervaring mee.
    Alvast bedankt voor jullie reacties
    En als antwoord op je navigatievraag: de Android varianten hebben gewoon Play Store, dus je kan Google Maps, iGo, Nokia Here, Bing Maps... whatever je maar wil, gebruiken..
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  3. #43
    ToeToeT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.271
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: Welke navigatie mogelijk in B7 2006?

    IXLR8 !

    (p.s. I Know that you are just jealous that the little voices are talking to ME)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •