Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Centrale vergrendeling werkt pas bij de 2e keer

  1. #1

    Standaard Centrale vergrendeling werkt pas bij de 2e keer

    Hallo allemaal,

    Ik heb sinds kort een probleem met mijn audi. Vermoedelijk is het probleem onstaan bij de vorige reparatie waarbij de accu is losgekoppeld en de auto gereset is ivm een foutmelding. Het probleem wat daarbij is ontstaan is dat de auto niet meer bij de eerste druk op de sleutel verontegendel. Pas bij de 2de keer drukken wordt de auto geopend. Ik heb beide sleutels geprobeerd om te kijken of het met de sleutel te maken had maar helaas. Ook is het nu wanneer ik bijvoorbeeld de auto aan het wassen ben dat het lijkt of deze om de 5 minuten de sloten probeert te verontgrendeling terwijl deze open zijn. Ik heb me best gedaan hier over wat te vinden op internet maar ik heb helaas niks kunnen vinden. Hoop dat iemand hier mij verder kan helpen hiermee.

  2. #2
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.537
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Centrale vergrendeling werkt pas bij de 2e keer

    Wordt bij de eerste druk op de ontgrendel knop geen enkele deur ontsloten? Er is namelijk een instelling waarbij met een keer drukken alleen de bestuurderskant wordt ontgrendeld en pas bij de tweede keer de rest.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  3. #3

    Standaard Re: Centrale vergrendeling werkt pas bij de 2e keer

    Net voor de zekerheid nog even getest maar helaas bedankt voor de suggestie. Wat me wel opviel is dat bij de 1e keer drukken de auto nog helemaal niet reageert en dat ook de knipperlichten niet aangaan en bij de 2 de keer wel. Wat me ook opviel is dat wanneer de auto 1 keer verontgrendeld is de sleutel wel normaal functioneerd en de deur bij 1 keer klikken ontgrendeld.

  4. #4
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.537
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Centrale vergrendeling werkt pas bij de 2e keer

    @Ktkt070
    Gaat het vergrendelen wel goed? Als je ontgrendeld, gaat dan de binnenverlichting aan?
    Je zou de auto eens kunnen laten uitlezen om te kijken of er bv een probleem is met de comfortmodule of een van de sloten.
    Er zit vast wel een forum lid in de buurt met de beschikking over VCDS/VAGCOM
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •