Hallo allemaal.

Ik ben nieuw op het forum en heb rond gezocht maar kon helaas niet het geen vinden waar ik naar op zoek misschien dat iemand het weet.

Ik ben in het bezit van een audi a4 avant 1.9tdi uit 2006 met motorcode BRB. Twee weken terug kreeg ik een storing in mijn auto dat de vierde gloeibougie een storing had.

Gloeibougie doorgementen en idd cilinder 1,2,3, gaven netjes ong 0,8 ohm aan maar de vierde ong 76ohm. Dus vervolgens alle vier de bougies vervangen omdat deze oud waren er zaten 7v bougies is en ik heb ze vervangen met 5v bougies. Wist des tijd niet welke volt erin zat maar de verkoper gaf aan dat deze ook waren voor mijn auto.

Na 1 week begaf in een keer cilinder 2 en 4 en ja deze waren ook doorgebrand multimeter gaf niet eens een meting aan en een paar dagen er na cilinder 1 en 3 ook.

De auto start en loopt eigenlijk normaal het lijkt niet alsof die op minder cilinders loopt of vermogens verlies heeft of dat het verbruik in een keer meer is dan normaal.

Ik denk dat of de gloeibougie zekering of relai niet meer goed is nu heb ik heel de auto doorgezocht naar waar de zekering en relai zat maar kon dit niet vinden

Ik heb in het compartiment onder het stuur gekeken daar kwam ik de relai box tegen maar geen gloeirelai.

Weet iemand aub waar de relai en zekering van het gloeisysteem zit en of mijn gedachtegang überhaupt wel goed is?

bedankt.