Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Luidsprekers achterdeuren en subwoofer kraken

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2019
    Leeftijd
    57
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Luidsprekers achterdeuren en subwoofer kraken

    Hallo allemaal, ik ben sinds 14 dagen de trotse eigenaar van een audi a4 avant pro line B7.
    Nu ben ik net terug van vakantie Frankrijk en wat een genot met rijden zeg.
    Maar ik heb een probleem, ik wilde onderweg de achterruitenwisser gebruiken, maar er kwam geen vloeistof. 5 minuten later begon de sub in de kofferbak te kraken en krassen alsof het membraam er af lag.
    Ik in de koffer kijken en boven de versterker was het allemaal nat, dus defecte ruitensproeier slang dus dacht versterker naar zijn grootje.
    Via onderdelenlijn een andere versterker gekocht, zelfde type en nummer, maar het probleem is nog steeds het zelfde.
    Krassende sub en achterluidsptekers.
    Als ik de versterker aangesloten laat en de sub ontkoppeld, doen de luidsprekers in de achterdeuren het niet. Tweeters heel zacht, maar als ik het volume verhoog, springt het geluid van de linker achterdeur wel aan???
    Is er mssn iemand die hier verstand van heeft?
    Er zit een standaard radio navigatie in met een wisselaar in het handschoenenvak en Harman versterker en sub in de achterbak rechts achter de zijwand.

  2. #2

    Standaard Re: Luidsprekers achterdeuren en subwoofer kraken

    Heb hetzelfde probleem. Inmiddels al opgelost en zo ja benieuwd hoe? Alvast bedankt.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2019
    Leeftijd
    57
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Luidsprekers achterdeuren en subwoofer kraken

    ja het is opgelost, het slangetje van de achterruitenwisser in de hemel boven bij de achterklep was lek, het water liep over de versterker en subwoofer en dat was helaas het probleem. andere subwoofer besteld en het probleem was verholpen.

  4. #4

    Standaard Re: Luidsprekers achterdeuren en subwoofer kraken

    Ik heb nog wel zo'n subje liggen @molsjan (volgens mij een gewone, en een Bose variant). Die mag je allicht proberen om te zien of 't probleem daarmee opgelost is.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    40
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7

    Standaard Re: Luidsprekers achterdeuren en subwoofer kraken

    Hoi Ik heb een vraagje.
    Misschien een andere topic.
    Maar de vorige eigenaar van mijn auto een Audi TT uit 2008 heeft volgens mij de gehele Bose Iso eruit geknipt 🙃.
    Krijg er helemaal niets uit qua geluid.
    Nieuwe Android gekocht, aangesloten. Alles werkt behalve het geluid. Is er iemand die eventueel kan helpen met de iso verbinding te herstellen?


  6. #6
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.337
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Luidsprekers achterdeuren en subwoofer kraken

    Dan moet je vanaf de speakers draden trekken naar de radio...speaker zitten bij bose op een bose versterker aangesloten en liggen dus niet achter de radio.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •