Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Centrale vergrendeling/alarm werken niet meer sinds regenbui

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    42
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Centrale vergrendeling/alarm werken niet meer sinds regenbui

    Beste forumleden,

    Misschien(hopelijk) heeft iemand van jullie of meerdere mensen reeds te kampen gehad met volgend probleem ;

    Het betreft een audi a4 (cabrio) Type 8H Variant KBRCF1 Versie FM6XA0R8H71
    Ik weet niet of al mijn problemen aan elkaar verbonden zijn maar ik vermoed van wel, ik geef alvast een situatieschets ;

    Probleem is begonnen na een hevige regenbui, ik stond geparkeerd en toen ik opnieuw wilde vertrekken merkte ik dat mijn afstandsbediening om de wagen te ontgrendelen niet meer werkte.
    Op de passagierszetel vond ik een natte plek terug, het cabriodak kan bvb bij een kuisbeurt al eens doorlaten aan de vensters maar dit heb ik nog nooit, daarna ook niet meer, voorgehad.
    Na enkele meters rijden plots een luid ratelend geluid. Even nagekeken maar niets gevonden, eens thuis en na grondige inspectie bleek dit geluid van aan het handschoenkastje te komen, door de fiche van de motor van de vergrendeling hiervan uit te trekken is het geluid dan ook verdwenen.
    Echter de problemen met de vergrendeling via de sleutel blijven bestaan.
    Daarnaast zijn er problemen met het alarm, een aantal dagen is dit spontaan en meerdere malen per dag beginnen afgaan, momenteel is het probleem met het alarm 'beperkt' tot afgaan bij het instappen. In veel gevallen gaat het af nadat ik de deur manueel heb ontgrendeld en geopend, zo snel dat ik nauwelijks de tijd heb om in te stappen.
    Op bepaalde momenten kan ik de ramen ook niet bedienen ...

    Problemen genoeg dus
    Iemand suggesties ?

    Alvast bedankt!

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Centrale vergrendeling/alarm werken niet meer sinds regenbui

    Gaat over een A4 B7, dus verplaatst naar het B7-subforum. SVP voortaan zelf hier de vragen over deze auto neerzetten.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •