Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Aftermarket head unit en ombouw vanaf BNS-5

  1. #21
    Houdini's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2005
    Leeftijd
    64
    Posts
    355
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Aftermarket head unit en ombouw vanaf BNS-5

    Verrassing vandaag: de Bredase autoshop belde dat de interface binnen was. Daar aangekomen werd mijn auto gelijk naar binnen gereden en ging de monteur kijken of hij de interface goed aan kon sluiten.
    Eerst leek hij niet goed te werken, maar dat kwam door de volgorde van aansluiten, de interface doet het prima en inmiddels heb ik nog een frampje in bestelling staan om het geheel netjes in te bouwen, die waarover vrijdag.
    Morgen ga ik de DAB antenne en de microfoon installeren en kan ik het vrijdag helemaal afmaken.
    Ik moet zeggen dat ik bij de Bredase autoshop zeer goed geholpen ben, ze hebben bijna sales op dit gebied pop voorraad, zodat ook gelijk een antenne verloopstuk aangesloten kon worden.
    Laatst gewijzigd door Houdini; 31-12-19 om 19:00.

  2. #22
    Houdini's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2005
    Leeftijd
    64
    Posts
    355
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Aftermarket head unit en ombouw vanaf BNS-5

    De interface blijkt goed te werken en daarom post ik hier de gegevens ervan.
    Wel zo handig voor anderen als die hetzelfde van plan zijn in te bouwen, let: mijn A4 is het model 2008 !
    Inmiddels de DAB+ antenne aangebracht. Voor een optimale werking moet de aangehechte blank metalen strip contact maken met de carrosserie; ik heb achter de kap van de A-stijl de lak een beetje weg geschraapt zodat die goed contact kan maken.
    Tevens de microfoondraad vanaf de binnenverlichting omlaag aangebracht.
    Omdat de hele boel open lag heb ik gelijk maar de USB kabel aangebracht; daarop kun je een extra mobiele telefoon aansluiten als muziekbron.

    20200101_124537.jpg20200101_124501.jpg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door Houdini; 06-01-20 om 20:20.
    Grace is the essential quality of this ultimate driving machine.

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2015
    Leeftijd
    34
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Aftermarket head unit en ombouw vanaf BNS-5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Houdini Bekijk Berichten
    De interface blijkt goed te werken en daarom post ik hier de gegevens ervan.
    Wel zo handig voor anderen als die hetzelfde van plan zijn in te bouwen, let: mijn A4 is het model 2008 !
    Inmiddels de DAB+ antenne aangebracht. Voor een optimale werking moet de aangehechte blank metalen strip contact maken met de carrosserie; ik heb achter de kap van de A-stijl de lak een beetje weg geschraapt zodat die goed contact kan maken.
    Tevens de microfoondraad vanaf de binnenverlichting omlaag aangebracht.
    Omdat de hele boel open lag heb ik gelijk maar de USB kabel aangebracht; daarop kun je een extra mobiele telefoon aansluiten als muziekbron.

    20200101_124537.jpg20200101_124501.jpg

    Wat vind je van de geluidskwaliteit?

    Ik overweeg zelf ook een andere headunit, microfoon vind ik daarbij ook erg belangrijk. De Pioneer met bluetooth en DAB+ spreekt me wel aan.

    Echter ben ik niet zo te spreken over de geluidskwaliteit uit de standaard speakers.. heb geen Bose, wel kleine versterker achterin.

    Maar de speakers kun je niet zomaar vervangen denk ik?
    Laatst gewijzigd door DvanV; 12-02-20 om 11:39.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •