Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Waar zit vacuumreservoir cruise control op 2.0TDI?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    42
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Waar zit vacuumreservoir cruise control op 2.0TDI?

    Beste leden, nog wat denkwerk op deze laatste dag van het jaar.
    Problemen met het vermogen bij mijn audi a4 B7 bj2008 2.0TDI.
    Reeds een geruime tijd kreeg ik af en toe problemen met het vermogen.
    Het spiraal-symbooltje (voorgloeisysteem) ging dan knipperen en het vermogen van de wagen viel weg.
    Contact op en af en was weer normaal. De ene keer deed hij het een aantal keer na mekaar, soms maar één keer.
    Voornamelijk wanneer ik op de autosnelweg (en mss met cruise-control - wel weet ik dat de cruise control pas na een tijdje na het probleem weer kan inschakelen) reed.
    Dit gebeurde destijds slecht één keer om de zoveel tijd.
    Nu echter bijna constant en dus niet enkel op autosnelweg .....
    Ondertussen heb ik al een aantal keer het contact op het rempedaal vervangen nadat deze foutmelding gaf bij het uitlezen, ik vermoed dat dit ook weer onrechtstreeks gelinkt kan worden aan de cruise-control ...
    Mogelijks zou het volgens online opzoekwerk te maken hebben met een gescheurde rubber in het vacuumreservoir .
    Bij mijn wagen (andere motor dan die wat online is beschreven) vind ik het reservoir niet onmiddellijk terug ....
    Heeft dit type wagen nog dergelijk vacuumreservoir en waar zit het dan gemonteerd ?

    Iemand ervaringen hiermee ? of andere mogelijke oorzaken ?
    Laatst gewijzigd door tom; 31-12-19 om 15:47. Reden: Overbodige tekstopmaak verwijderd

  2. #2
    daniela4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Posts
    822
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Waar zit vacuumreservoir cruise control op 2.0TDI?

    Welke foutcode geeft de ecu nadat het gloeispiraal knippert. (uitlezen met diagnose) Cruise control zal waarschijnlijk niet werken omdat er een fout van uit de ecu komt.engine-bay-bkd2-1-3684416881307191353.jpg
    Laatst gewijzigd door daniela4; 31-12-19 om 15:49.
    Audi A4 pro-line S Edition. Vcds 18.9 OBDeleven Pro

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •