Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Deurslot A4 cabrio vervangen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    381
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Deurslot A4 cabrio vervangen

    Sinds een tijdje had ik al last van het feit dat het raam aan de bestuurderskant niet altijd een stukje naar beneden ging bij het openen van het portier en dit is niet handig bij een cabrio..........
    Hier ergens op het forum al gelezen dat dit door één van de micro switches in het slot veroorzaakt wordt en dat het alleen maar erger gaat worden.
    Dus leek het me verstandig om dit op te lossen voordat het helemaal niet meer werkt.
    Online nieuw slot besteld en deze gisteren vervangen.
    Dit ging redelijk eenvoudig: na verwijderen van deurpaneel en voorzichtig een deel van de "isolatie" losmaken. Hierna heb je goed toegang tot het slot.
    Er moet een zwarte beschermkap verwijderd worden welke op 2 plekken aan het slot en op 1 plek aan de deurhandel (buitenzijde) vastzit.
    Stekker uit slot halen en stangetje, welke naar buitenste deurhandel gaat, los klikken, hierna hoef je alleen de 2 (12 kantige) torex schroeven nog maar los te maken en je pakt het slot er zo uit.
    Inbouwen in omgekeerde volgorde en klaar.
    Al met al ben ik hier een uurtje mee bezig geweest.
    Raam gaat nu netjes iedere keer een halve centimeter naar beneden bij het openen van de deur. :-)
    Bijgevoegd 2 foto's. Een van het complete slot en de andere van het binnenwerk waarbij 1 van de micro switches goed te zien is.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •