Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Hoe herken ik een S-line?

  1. #21
    DumanB8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe herken ik een S-line?

    Bedankt @Kevin1980 de duitse site ben ik inderdaad zelf ook een keer op terecht gekomen. Dan klopt en komt het overeen met de innovatie pakket. Ik weet dat de stijl pakket met de daytona grijs ook een auto gegraveerd hadden op de instaplijsten en de aluminium lijst op de dashboard.

    In mijn geval komen alle opties overeen met de innovatie pakket alleen als ik de codes invoer op planetvag.com kom ik de opties van de innovatie niet tegen terwijl ze wel op de auto zitten. Toch bedankt voor je moeite om info erover op te zoeken.
    Audi a4 (b8) avant 2.7tdi 100jahre innovation pack Deep Sea Blue Pearl DME motorsport: 190pk 409nm > 262 pk 552NM

  2. #22
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.914
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe herken ik een S-line?

    Is het niet zo dat de "standaard" optie worden weer gegeven?

    Een 100jahre pakket is een pakket samengesteld uit de "standaard" optie
    Als ik dat zo lees

    Of je een echte 100Jahre hebt?
    Zul je toch denk ik bij de dealer moeten zijn
    Zij zouden dit toch moeten kunnen zien
    Persoonlijk denk ik dat de genoemde site je een hele mooie richtlijn geeft van wat je wel hebt en wat niet

    Volgens mij is het geen officiële Audi en of VW pagina
    Een beetje de teugels laten vieren lijkt me dan wel een beetje logisch

    Wikipedia klopt ook niet altijd even goed


    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  3. #23
    DumanB8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe herken ik een S-line?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1980 Bekijk Berichten
    Is het niet zo dat de "standaard" optie worden weer gegeven?

    Een 100jahre pakket is een pakket samengesteld uit de "standaard" optie
    Als ik dat zo lees

    Of je een echte 100Jahre hebt?
    Zul je toch denk ik bij de dealer moeten zijn
    Zij zouden dit toch moeten kunnen zien
    Persoonlijk denk ik dat de genoemde site je een hele mooie richtlijn geeft van wat je wel hebt en wat niet

    Volgens mij is het geen officiële Audi en of VW pagina
    Een beetje de teugels laten vieren lijkt me dan wel een beetje logisch

    Wikipedia klopt ook niet altijd even goed


    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Volgens de Duitse handelaar was het een 100 jahre innovatie pakket. Als ik het vergelijk met alle info dat ik kan vinden klopt het denk wel voor 99%.

    Dat het een 100 jahre style pakket niet is weet ik wel zeker daar mis ik de logo van de oude race auto ervoor in de instaplijsten

    Vertaald van de duitse web:
    Het "Style Package 100 Years Audi" omvat een grijze pareleffect-lak, aluminium velgen, een driespaaks lederen sportstuur, sportstoelen, een zwarte hemelbekleding en een instaplijst afgewerkt met het silhouet van de 16-cilinder Type C-racewagen uit 1936 is. Afhankelijk van het model liggen de prijzen voor afwerking tussen de 2400 en 6750 euro.

    Innovatiepakket met extra elektronica

    Het "Innovatiepakket 100 jaar Audi" ligt tussen 1700 en 2700 euro. Je krijgt xenon-koplampen met led-dagrijverlichting, grootlichtassistent en automatisch dimmende spiegels binnen en buiten. Beide pakketten zijn onderling te combineren en nu te bestellen. Audi schat het prijsvoordeel van het stijlpakket op maximaal 40 procent en tussen de 15 en 20 procent voor het innovatiepakket, afhankelijk van het model.

    Dan neem ik aan gebasseerd op de info van de web dat ik dus de 100 jahre innovatie pakket bezit samengesteld met andere opties wat de 1e eigenaar heeft gekozen.

    De audi dealer hier bij de forepark in den haag zijn zure azijn drinkers. Zij wilden geen moeite nemen om dat te checken 👎👎👎
    Laatst gewijzigd door DumanB8; 10-05-20 om 19:12.
    Audi a4 (b8) avant 2.7tdi 100jahre innovation pack Deep Sea Blue Pearl DME motorsport: 190pk 409nm > 262 pk 552NM

  4. #24
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.914
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe herken ik een S-line?

    Er zijn vast wel meer dealers in Den-haag en omstreken

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  5. #25

    Standaard Re: Hoe herken ik een S-line?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DumanB8 Bekijk Berichten
    Volgens de Duitse handelaar was het een 100 jahre innovatie pakket.
    Zie PDF

    Peeet
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld


  6. #26
    DumanB8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe herken ik een S-line?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Zie PDF

    Peeet
    Weer bedankt Peeet nou weet ik dat ik gelukkig geen magnetische dempers heb pfooee scheelt heel wat, maar gelukkig wel de innovatie pakket. Geweldige mensen met kennis op forums 👍
    Audi a4 (b8) avant 2.7tdi 100jahre innovation pack Deep Sea Blue Pearl DME motorsport: 190pk 409nm > 262 pk 552NM

  7. #27

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    731
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron Quattro
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe herken ik een S-line?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DumanB8 Bekijk Berichten
    De audi dealer hier bij de forepark in den haag zijn zure azijn drinkers. Zij wilden geen moeite nemen om dat te checken 👎👎👎
    Haha!! Dat moet Wittebrug zijn! :-)
    Een flink aantal jaren geleden is er in Nederland een kwaliteitsonderzoek geweest onder 1000 (duizend) garages.
    Wittebrug eindigde op plaats 1000! Gelukkig voor hun konden ze niet nog lager eindigen. :-)

    Uiteraard werd door hun destijds plechtig beloofd dat de uitslag van dat onderzoek voor hun aanleiding was om "nog beter hun best te doen om de klant tevreden te houden". HAHAHA!!! Wat een grap! Lukt ze dus nog steeds niet! :-)

  8. Ad
  9. #28
    DumanB8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2020
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Hoe herken ik een S-line?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caravaca de la Cruz Bekijk Berichten
    Haha!! Dat moet Wittebrug zijn! :-)
    Een flink aantal jaren geleden is er in Nederland een kwaliteitsonderzoek geweest onder 1000 (duizend) garages.
    Wittebrug eindigde op plaats 1000! Gelukkig voor hun konden ze niet nog lager eindigen. :-)

    Uiteraard werd door hun destijds plechtig beloofd dat de uitslag van dat onderzoek voor hun aanleiding was om "nog beter hun best te doen om de klant tevreden te houden". HAHAHA!!! Wat een grap! Lukt ze dus nog steeds niet! :-)
    Inderdaad wittebrug.

    Hun service en klantvriendelijkheid verdienen niet eens een cijfer of een plek ergens in de top miljoen.
    3jaar geleden werd mijn ex seat ibiza terug geroepen voor software update door dat diesel gesjoemel gedoe. Destijds zat ik al op 240.000km en nadat ik mijn auto terug had brandde een uur later ineens mijn motor management lampje. Meteen terug gaan rijden hebben ze diagnose gemaakt en zeiden ze je roetfilter en egr moeten vervangen worden, maar er mankeerde helemaal niks met de auto. Zij hebben zogenaamd contact gezocht met volkswagen etc... en toen zeiden ze er is geen garantie op de software voor voertuigen boven de 200.000km 🤣🤣 toen werd ik laaiend waarom wordt dit mij niet van te voren gemeld en waarom kreeg ik 5 aangetekende brieven om de software te updaten. Heel wat ruzie over gehad maar auto reed gelukkig zoals die hoorde en heb later zelf het lampje laten uitschakelen bij een ander. Wittebrug wilde even €980,- ex uren aan mijn oor naaien

    Excuses voor de off-topic. Ik wist niet eens van dat test af ahah.
    Ooit een audi dealer in amersfoort binnen gelopen begin vorig jaar. Bij binnenkomst voelde ik me al welkom werd meteen aandacht aan je besteed praatje maken alle auto's bekijken en mocht zonder problemen na een gesprek even een testrit maken in een audi rs3.

    Wittebrug kijkt je al krom en scheef aan als je binnenloopt.
    Laatst gewijzigd door DumanB8; 11-05-20 om 19:57.
    Audi a4 (b8) avant 2.7tdi 100jahre innovation pack Deep Sea Blue Pearl DME motorsport: 190pk 409nm > 262 pk 552NM

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •