Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: 2.0 TDI geen vermogen, roetfilter- en voorgloeilampje knipperen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Leeftijd
    67
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard 2.0 TDI geen vermogen, roetfilter- en voorgloeilampje knipperen

    Uitlaatgasdruk sensor ? Roetfilter en voorgloeilampje knippert en vermogen weg Sensor ziet er nieuw uit
    kan het met rubber slangetjes door de blazen verholpen worden

  2. #2

    Standaard re: 2.0 TDI geen vermogen, roetfilter- en voorgloeilampje knipperen

    Zit niet gewoon je roetfilterr helemaal vol waardoor je te hoge tegendruk krijgt en de druksensor een melding geeft??
    zou er geen meter meer mee rijden want de druk die de uitlaat niet uitkan kan enorme schade aan je blok met zich meebrengen
    Laatst gewijzigd door Vintiem; 13-08-20 om 16:45.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Leeftijd
    67
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard re: 2.0 TDI geen vermogen, roetfilter- en voorgloeilampje knipperen

    Ik heb gisteren de brandstoffilter er afgehaald zat enorm vol vuil gloeikaars 3de cylinder ook stuk had eerst 2 slangetjes gasdruk doorgeblazen en reed toen gewoon goed heb maar 2km gereden om uit te testen volgende week doe ik verder ik vrees ook dat roetfilter volzit maar hij rijdt gewoon goed als ik die slangetjes had door geblazen zit een andere roetfilter onder gecleand???? Houd u op de hoogte mvg patrick

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard re: 2.0 TDI geen vermogen, roetfilter- en voorgloeilampje knipperen

    bij vragen over de motor is het VERPLICHT om het motortype in de topictitel te vermelden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Leeftijd
    67
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard re: 2.0 TDI geen vermogen, roetfilter- en voorgloeilampje knipperen

    Bouwjaar 2006 20.tdi 103kw 140pk BPW motor chassisnr WAUZZZ8H37K016846


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 2.0 TDI geen vermogen, roetfilter- en voorgloeilampje knipperen

    Laten uitlezen, gokken heeft geen zin.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2020
    Leeftijd
    67
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Re: 2.0 TDI geen vermogen, roetfilter- en voorgloeilampje knipperen

    Is uitgelezen gaf ruksensor aan terwijl ik de 2 slangetjes doorblies hij terug vlot rijdt Heb brandstoffilter open gezaagd
    zag echt zwart en echt vuil ook gloeikaars 3de cylinder kapot komt niet op de fout melding Sensor zag er nog vrij nieuw uit
    Roetfilter is ruil max- nu 1000km mee gereden ik laat u eind van de week weten of het verholpen is met brandstoffilter
    alle andere filters zijn juist vervangen ook roetmeting op keuring was top Belgische autokeuring strenger dan Nederlandse
    mvg patrick

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •