Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: EPC en ESP lampje tegelijk aan het branden

  1. #1

    Standaard EPC en ESP lampje tegelijk aan het branden

    hallo allemaal!
    Ik heb een vraagje, sinds 2 / 3 weken gaat wel is de EPC en ESP lampje branden. In het begin was dat enkel even een keer in de week, dus dacht het zal een foutje zijn of iets. Maar de afgelopen paar dagen is die zeker 4/5 keer aan gegaan, als ik de motor uit en weer aanzet gaan ze weg, vervolgens een tijdje weer geen last van gehad. Gisteren was dat 2 keer gebeurd, en vanochtend toen ik me auto startte weer. Merk niet echt een vermogensverlies, maar toch is het wel zorgwekkend .. heb jij enig idee ?
    Soms krijg ik een melding op dash dat de “breaking light” een foutcode geeft en dan gaat deze weer uit, had tussen door gelezen dat dit ook de oorzaak kan zijn van 2 bovengenoemde lampjes
    Hoor het graag van je ! Het gaat om A4 B7 (8EC) 1.8T -> BFB motorcode
    Groetjes Kacper
    Laatst gewijzigd door czopek007; 28-08-20 om 08:20.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: EPC en ESP lampje tegelijk aan het branden

    Bij vragen over de motor is het VERPLICHT om het motortype in de topictitel te vermelden.

    Dit kan verschillende oorzaken hebben. Gokken is zinloos, laat de auto uitlezen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.374
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: EPC en ESP lampje tegelijk aan het branden

    Het kan heel simpel de remlichtschakelaar zijn, die soms ff slecht schakelt....dingen hebben ze meestal op voorraad en dat zegt genoeg.
    Auto uitlezen en kijken welke fouten erin zitten is normaal het eerste wat je doet.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •