Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Welk type sensoren bandenspanning

  1. #1
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Welk type sensoren bandenspanning

    Er is vast al eens iemand mee bezig geweest dus stel de vraag maar eens.

    in mijn S4 is de bandenspanningcontrole (reifendruckcontrole) zoals bij veel uit geprogrammeerd maar wil dat weer tot leven wekken, tijdens mijn wissel van de pdc pieper zag ik dat de stekker van de reifendruck unit er af lag dus heb die er weer op gezet, echter gebeurde er niets natuurlijk.
    in vcds instruments/adaptation kanaal 61 even opgeteld en inderdaad mis ik daar de 512 van de tpms en heb die toegevoegd.

    nu heb ik de optie in mijn bis menu en had ook gelijk de melding van een lege band, maar ook een foutmelding dat de sensoren niet aanwezig zijn, waarschijnlijk zijn ze leeg kwa batterij omdat ze al oud zijn zo niet van 2005 af fabriek.

    dus opzoek naar een setje sensoren, alleen welke? Kom er niet echt uit, kunnen de 5Q0907275B ook werken op een A4 van 2005? Heeft iemand dat eens gedaan of gekocht?
    Kan je ergens zien of deze huidige nog werken en hoe leer je die in? @sjoeritzz weet het misschien?


    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard re: Welk type sensoren bandenspanning

    Uiteindelijk blijkt dat bovenstaande sensoren niet werken op dit systeem, je hebt deze nodig.

    https://www.ebay.de/itm/254568088124

    Besteld en werkt tadeloos zonder programmeren of iets, gewoon wielwissel selecteren in bis.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •