Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Sleutel inleren na plaatsen nieuwe accu

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Sleutel inleren na plaatsen nieuwe accu

    Goedemiddag, ik heb twee handzenders die het beiden deden. Na het plaatsen van een nieuwe accu, krijg ik het niet voor elkaar dat ze het ook weer beiden doen. Of de een werkt en de andere niet, of andersom. Youtube fimpjes al bekenen en geprobeert, hetzelfde resultaat. Accu polen los, na 5 minuten weer vast, nogsteeds maar of de een of de andere handzender werkt. Wie weet de oplossing??

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Sleutel inleren na plaatsen nieuwe accu

    Veel verschillende manieren inderdaad maar hier werkt het volgende, 1 in het contact en aan op contact dan de 2e in de deur en op slot draaien, dan de knopdicht drukken en je ziet ook de knipperlichten reageren.
    1x drukken is plek 1, 2x plek 2 enz enz , 5x is leegmaken.

    volgende sleutel andersom, en er zijn meer manieren.

    ook al eens sleutel in het contact, 5 sec aan, dan uit en weer aan waarna je op de deur knoppen open en dicht drukt, zo heb ik een enkele sleutel ingeleerd in de b6. Alle sleutels stonden wel geregistreerd in de ecu natuurlijk, alleen door batterij vervangen werkte het niet meer.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Sleutel inleren na plaatsen nieuwe accu

    Dank voor je reactie, ik heb het geprobeerd, maar helaas werkt nog steeds maar 1 afstandsbediening

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Sleutel inleren na plaatsen nieuwe accu

    Ze kunnen ook kapot natuurlijk, ik heb er wel eens 1 laten repareren in eindhoven bij verotronics, kost 25,-
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #5
    EricW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    371
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Re: Sleutel inleren na plaatsen nieuwe accu

    Net nog even getest op m'n B7 (Cabrio).
    Eerste methode van @Rol-Co werkte niet, maar de 2de (sleutel in contact, 5 sec aan, uit en weer aan, dan open en dicht knop na elkaar indrukken) werkte wel.
    Beide sleutels werken nu op m'n B7, 2de sleutel werkte ook nog niet na vervangen van de accu. (je bracht me op een idee, want 2de sleutel lag nog in een la en accu is al tijdje geleden vervangen...)


  6. #6
    FreekC's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio

    Standaard Re: Sleutel inleren na plaatsen nieuwe accu

    Of sleutel in het contact, contact aan zetten, openen- of sluiten knop een keer in drukken.
    De eerste keer bij het open doen van de elekrrische ramen de knop van de ramen één keer vast houden en het raam een keer open en dicht doen.
    Zo gaat het bij mijn 2006 B7 cabrio.

    -Freek-
    Niet lu........ gas geven.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •