Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: 2e sleutel, afstandsbediening werkt niet en Concert radio speelt soms geen CDs

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2021
    Leeftijd
    36
    Posts
    90
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard 2e sleutel, afstandsbediening werkt niet en Concert radio speelt soms geen CDs

    Hoi Allen,

    Bij de aankoop van mijn audi a4 b7 heb ik niet de 2e afstandbediending gecheckt, deze blijkt het dus niet te doen. Het rode lampje brand wel als ik hem open of dicht klik maar er gebeurd niets. Met de sleutel opent de auto wel. Ik heb al een nieuwe batterij geprobeerd.

    De cd speler van de audi concert 2 doet het soms wel en soms niet, heel irritant.

    Iemand een idee?

    Groetjes,
    Wouter

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.122
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: 2e sleutel, afstandsbediening werkt niet en Concert radio speelt soms geen CDs

    Sleutel kan je waarschijnlijk gewoon inleren, zoek even op sleutel inleren a4.

    Cd zou je kunnen laten repareren maar een andere concert opsnorren is makkelijker en goedkoper, iedereen heeft ze vervangen voor een rns-e, wat je ook nog kan doen.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Standaard Re: 2e sleutel, afstandsbediening werkt niet en Concert radio speelt soms geen CDs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Sleutel kan je waarschijnlijk gewoon inleren, zoek even op sleutel inleren a4.

    Cd zou je kunnen laten repareren maar een andere concert opsnorren is makkelijker en goedkoper, iedereen heeft ze vervangen voor een rns-e, wat je ook nog kan doen.
    Een nette concert radio is best zeldzaam vaak zijn de knopjes lelijk of pixels dood ik heb er destijds in 2016 een voor mijn B7 cabrio gekocht en het viel mij tegen wat ik betaalde voor een nette, maar maakt het interieur wel af ziet er mooi en OEM uit beter dan al die aftermarket dingen. Ik heb toen een Dension link er achter gehangen waarmee ik de originele concert kon gebruiken en de stuurwielbediening maar ook gewoon bleutooth muziek kon streamen en bedienen via mijn radio en stuurwielbediening.

    Ik heb toen een Dension Gateway Pro BT Audi Dual CAN (ISO) (GWP1AC2) gekocht en dat werkte perfect kon ook als bluetooth telefoon nog dienst doen maar mijn auto had al een OEM bluetooth telefoon dus die functie heb ik nooit gebruikt.

  4. #4
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.122
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: 2e sleutel, afstandsbediening werkt niet en Concert radio speelt soms geen CDs

    Maatje van me had ook zo'n aftermarket apparaat in de cabrio toen ie hem kocht, gelukkig zat de originele werkende rns-e er ook nog bij. Wat de concert betreft, we zijn een jaar of 6 verder dus een hoop b6/7 op de sloop, incl rns-e of concert.
    Een drive repareren/ vervangen kan je ook op 175,- rekenen, dus de gok is te nemen.

    https://www.ebay.de/sch/i.html?_from...rt=nc&LH_All=1
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2021
    Leeftijd
    36
    Posts
    90
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: 2e sleutel, afstandsbediening werkt niet en Concert radio speelt soms geen CDs

    Bedankt voor alle reacties. Ik ga idd voor zo'n bleutooth kastje aangesloten via de cd wisselaar ingang. Nu lijkt de cd soms vast te lopen ofzo en dan ineens doet hij het weer.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •