Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Ontbrekende plaatjes in voorbumper?

  1. #1

    Standaard Ontbrekende plaatjes in voorbumper?

    Ik heb in mijn bumper aan de rechterkant wel de twee kunstof plaatjes om de mistlamp zitten en daarnaast nog 2 rechthoekige kunstof plaatjes zitten zodat het ondergedeelten geheel afgesloten is maar aan de rechterkant zitten alleen de 2 kunstofplaatjes om de mistlamp heen daarnaast zit de 2 kunstofplaatjes er niet in je kijkt dus als je voor de auto staat door een gat heen volgens de Audi dealer horen daar geen kunstofplaatjes te zitten omdat daar de lucht door komt voor de infeecooler vind dat maar een heel raar gezicht misschien dat een van de forumleden weet of dat het zo hoort te zitten

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Ontbrekende plaatjes in voorbumper?

    Verplaatst naar het B7-subforum, svp voortaan hier zelf de vragen over deze auto neerzetten. Tevens nietszeggende topictitel aangepast.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Audi A4 avant b7 bumper

    Ja hoort, afhankelijk van je motor, bij mij zijn beide open ivm de 2 extra radiatoren links en rechts, diesel heeft links de intercooler.

    537E87AB-A6A4-46E8-90BA-18BA7E00A3B1.jpg

    er achter hoort een fan duct te zitten die de lucht naar de intercooler geleid.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •