Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: 2-DIN radio geeft soms geen geluid

  1. #1

    Standaard 2-DIN radio geeft soms geen geluid

    Hi guys,
    Ik heb een vraag. Mijn vriendin heeft een A4 B7 sedan, 2.0 van '05. Daar zat een 1din Pioneer radio in en nou heb ik daar zo'n 2din, android radio in gebouwd van Ali. Ik heb diezelfde radio al in meer van mijn auto's gebouwd en altijd zonder problemen. Maar die van m'n vriendin geeft wel problemen. Het geluid doet het soms wel, soms niet. Je hoort dan wel over de speakers een versterker ofzo aan gaan (en collega vertelde me dat die standaard in zo'n b7 zit). Nou dacht ik, dat een mogelijke oorzaak van het probleem kan zijn dat er iets met die versterker is, of dat die bijvoorbeeld geen signaal ontvangt van de radio. En die versterker zou in de kofferbak zitten. Nou heb ik alle bekleding eruit, maar ik zie geen versterker... 🙈😂
    Ik heb de radio al een keer vervangen voor een andere en die geeft hetzelfde probleem. Beide radio's functioneren prima in mijn auto.

    Iemand nog een ideetje? Misschien iets soortgelijks gehad?

  2. #2
    fons716's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    57
    Posts
    1.337
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard re: 2-DIN radio geeft soms geen geluid

    De vraag is dan hoe de auto vanaf fabriek is geleverd, anders zit er geen versterker in.
    Plaats eens een foto van de stekkers van de auto waar jij de radio op aansluit.
    VCDS 15.7.0 aanwezig. Omgeving Nijmegen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •