Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Vocht / lekkage

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    54
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Vocht / lekkage

    Heb sinds kort vocht aan de rechterkant in mijn auto.
    Heb de ramen al getest maar hier komt geen water door naar binnen.
    Heb vermoeden dat het via de voorkant naar binnen komt.
    iemand suggesties waar te gaan zoeken?

    groet Eus

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Vocht / lekkage

    Verstopte afvoeren van de watervangbak.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    54
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Hi Tom, bedankt voor je snelle reactie. Zou je iets specifieker voor mij willen zijn waarste zoeken 😊😊😊

    En niet onbelangrijk wat ik het beste kan doen!
    Laatst gewijzigd door tom; 06-01-23 om 09:52.

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Vocht / lekkage

    De zoekfunctie van dit forum had het je al verteld voor je een topic had gestart. Er is maar een watervangbak, onderaan de voorruit.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.134
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Vocht / lekkage

    Ik wil dit topic even aanvullen met het volgende, de onderkant van de bak van het interieur filter zit wat lullig vast met 2 moertjes en door de tijd komt er veel drap te liggen rondom die bak, als je dan dat ding een keer bewogen hebt kan het dat het rubber wat onder de bagger komt te zitten en gaat lekken, te zien aan een plasje op de mat bijrijders kant en als het lang duurt natuurlijk een zwembadje. Ik zag het gelukkig vrij snel en heb keukenrol papier op de bovenkant van de mat gelegd om te kijken waar het vandaan kwam.
    Die onderbak los geschroefd, bagger weggeveegd en pakking aan die bak schoongemaakt, randje siliconen er op gelegd zodat ie wat meer vast zit dan die lullige moertjes.

    Zo ziet dat er dan uit als je dat bakje weg hebt en op één of andere manier gaat het over het randje en lekken. De accubak was gewoon leeg, bovenkant van die filterbak ook netjes droog vanwege het paravaan deksel die er op zit. Puntje om naar te kijken.

    IMG_3657.jpg
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •