Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Interieurverlichting vervangen voor model mét ambienteverlichting

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2022
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Interieurverlichting vervangen voor model mét ambienteverlichting

    Hallo,

    Mijn interieur verlichting heeft geen twee rode lampjes maar vind dit wel sjiek. Kun je deze modules (met en zonder rode lampjes) zonder problemen verwisselen of zit er ergens nog een andere afhankelijk in de B7? Ik heb het forum afgezocht maar helaas op deze specifieke vraag geen antwoord gevonden.

    Bedankt!

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.138
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Interieurverlichting vervangen voor model mét ambienteverlichting

    Welke lampjes bedoel je, grepen in de deuren of in de hemel? Iets specifieker is handiger.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.326
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Interieurverlichting vervangen voor model mét ambienteverlichting

    Ik denk dat TS de rode lampjes in de plafondunit bij de binnenverlichting aan de voorzijde bedoelt. Ik heb destijds zelf een origineel blokje met lampjes gekocht en op de markeringen zelf de gaatjes geboord. Blokje kon ik inklikken en met de standaard stekker aansluiten en het geheel werkte meteen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Welke lampjes bedoel je, grepen in de deuren of in de hemel? Iets specifieker is handiger.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

  4. #4

    Standaard Re: Interieurverlichting vervangen voor model mét ambienteverlichting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fr34k2oo4 Bekijk Berichten
    Hallo,

    Mijn interieur verlichting heeft geen twee rode lampjes maar vind dit wel sjiek. Kun je deze modules (met en zonder rode lampjes) zonder problemen verwisselen of zit er ergens nog een andere afhankelijk in de B7? Ik heb het forum afgezocht maar helaas op deze specifieke vraag geen antwoord gevonden.

    Bedankt!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superavenger69 Bekijk Berichten
    Ik heb destijds zelf een origineel blokje met lampjes gekocht en op de markeringen zelf de gaatjes geboord.
    Blokje kon ik inklikken en met de standaard stekker aansluiten en het geheel werkte meteen.
    Audi partnummer : 8E0 919 063 A , €24,55 bij het onderdelen magazijn v/d dealer

    DIY zie PDF in de bijlage


    Peeet
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2022
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Interieurverlichting vervangen voor model mét ambienteverlichting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Welke lampjes bedoel je, grepen in de deuren of in de hemel? Iets specifieker is handiger.
    Het gaat inderdaad om de ambiente verlichting in de hemel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Audi partnummer : 8E0 919 063 A

    DIY zie PDF in de bijlage


    Peeet
    Super Peeet! Ik heb en complete unit gevonden waar de verlichting al in zit voor een zacht prijsje. Ik wilde vooral weten of de units met en zonder ledjes uitwisselbaar zijn zonder kabeltrekkerij. Jouw DIY instructies lijken dit te bevestigen. Klopt dat?


  6. #6

    Standaard Re: Interieurverlichting vervangen voor model mét ambienteverlichting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fr34k2oo4 Bekijk Berichten
    Het gaat inderdaad om de ambiente verlichting in de hemel.



    Super Peeet! Ik heb en complete unit gevonden waar de verlichting al in zit voor een zacht prijsje. Ik wilde vooral weten of de units met en zonder ledjes uitwisselbaar zijn zonder kabeltrekkerij. Jouw DIY instructies lijken dit te bevestigen. Klopt dat?
    Zie DIY

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2022
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Interieurverlichting vervangen voor model mét ambienteverlichting

    Update: Tweedehands hemelverlichting onderdeel ontvangen. De afdekkap en het onderdeel met de ledlampjes overgezet, werkt perfect!

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Interieurverlichting vervangen voor model mét ambienteverlichting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fr34k2oo4 Bekijk Berichten
    Update: Tweedehands hemelverlichting onderdeel ontvangen. De afdekkap en het onderdeel met de ledlampjes overgezet, werkt perfect!
    Top

    Peeet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •