Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Rns-e (192) en geen k-line

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Posts
    3
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Rns-e (192) en geen k-line

    Hallo

    Ik heb een A4 cabrio 3.2 import vanuit de USA. en probeer de aux te ontsluiten op de rns-e (192)

    Tja dit is al vaker langs geweest Vcds kan dus niks met de navi. en radio want geen K-line
    Vcds-test geeft Can ,K1 en K2 ok radio werkt ook met stuur volume - en + en zender switch
    Welnu op de stekkers zit wel een pin op de K-line van de rns , maar die gaat wie weet waar naar toe

    Mijn vraag is
    De odb stekker heeft pin 15 voor k-line , werkt een Y-kabel dan met op pin15 een draad direct naar de rns-e K-line pin
    Ik hoef alleen de aux aan tezwiepen en daarna niet meer nodig
    Anders had ik gelezen wordt het instrumentenpanel uitbouwen en daar vandaan een draad pinnen

    Hoop dat iemand mij hier wijzer kan maken , dan hoef ik alleen die Y-kabel te halen
    Mvg Mich


    Wel met Y-kabel op pin 7 draadje naar de rns-e en daar op pin 5 van de B-connector
    En jawel een groene-Hex V2 en eindelijk module 37 en 56 beschikbaar
    (poging met de bestaande K-line van de rns-e en koppelen via de ODB-poort werkt totaal niet , Hex V2 meteen op rood)

    Eindelijk een AUX en BT. werkend , voor 5euries en niet onder het stuur tehoeven klooien (en in de regen/wind)

    Blijft alleen een nieuwe vraag wat is het verschil tussen Audi A4 Cabriolet (8H) or A4 (8E) Sound Characteristic en Model , in coding 37 nav / 56 radio
    Org was dus A4 8E voor beide , nu dan op A4 cabrio 8H
    Laatst gewijzigd door ikreidaudi; 25-04-24 om 02:34.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •