Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Howto: aircobediening bij dubbelDIN

  1. #1

    Cool Howto: aircobediening bij dubbelDIN

    ik wil en originele radio met dubbel din bevestiging in mijn a4 8e uit 2003 laten bouwen.weet iemand hoe dat met de airco bediening gaat,want die moet zakken in de midden console,maar deze word steeds smaller naarmate je naar beneden gaat.ik heb op fotos gezien dat het wel mogelijk is om de aircounit onderin de console te hebben.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    43
    Posts
    174
    Kudos
    0

    Standaard

    Hoi,

    Ik heb het net gisteren zelf gedaan. Is prima te doen. Je moet het aircopaneel zoals je zegt aan beide zijde 3 mm inkorten. Ik heb eerst een mal gemaakt van karton en ben toen aan de slag gegaan met de mouse (schuurmachine). Dat ging prima. Een paar keer passen en meten en weer schuren. Je wilt namelijk niet te veel weghalen.
    Ik vond het aanpassen van de tunnel voor de dubbeldinbevestigingsframe lastiger uit te meten maar met een beetje beleid en geduld goed te doen. Al met al twee avondenwerk, maar het kan volgens mij veel sneller maar pas op als je iets weghaald, dan kun je het er niet meer aan plakken. Dus neem gewoon je tijd.

    Mvg Cyril

  3. #3

    Thumbs up inbouwen

    bedankt voor je reactie.dat is dus wel te doen.moet je ook dat opbergvakje eruithalen om de aircobediening onderin te plaatsen en hoe heb je hem weer vastgezet ?die dubbele bevestiging(dubbel din).waar kan je die ergens verkrijgen? of heb je die niet persee nodig.groet.




    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cyril Bekijk Berichten
    Hoi,

    Ik heb het net gisteren zelf gedaan. Is prima te doen. Je moet het aircopaneel zoals je zegt aan beide zijde 3 mm inkorten. Ik heb eerst een mal gemaakt van karton en ben toen aan de slag gegaan met de mouse (schuurmachine). Dat ging prima. Een paar keer passen en meten en weer schuren. Je wilt namelijk niet te veel weghalen.
    Ik vond het aanpassen van de tunnel voor de dubbeldinbevestigingsframe lastiger uit te meten maar met een beetje beleid en geduld goed te doen. Al met al twee avondenwerk, maar het kan volgens mij veel sneller maar pas op als je iets weghaald, dan kun je het er niet meer aan plakken. Dus neem gewoon je tijd.

    Mvg Cyril

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    43
    Posts
    174
    Kudos
    0

    Standaard

    Welk opbergvakje? Die eronderzit moet je de achterkant iets inkorten en dan past hij er weer onder. Alles klikt en schoreft gewoon vast op de originele manier. Het dubbeldin frame had ik gekocht via ebay maar ik hoorde dat het ook niet echt duur is vis de dealer (50 eur). Dus gewoon even bellen en even zoeken op dit forum voor het onderdeelnummer. Er staat op het forum en op het web een duidelijke pdf met alle stappen. Succes met de inbouw.

    cyril

  5. #5
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Smile pdf inbouw dubbel din

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cyril Bekijk Berichten
    Welk opbergvakje? Die eronderzit moet je de achterkant iets inkorten en dan past hij er weer onder. Alles klikt en schoreft gewoon vast op de originele manier. Het dubbeldin frame had ik gekocht via ebay maar ik hoorde dat het ook niet echt duur is vis de dealer (50 eur). Dus gewoon even bellen en even zoeken op dit forum voor het onderdeelnummer. Er staat op het forum en op het web een duidelijke pdf met alle stappen. Succes met de inbouw.

    cyril
    hallo,
    hierbij het pdf
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl


  6. #6

    Standaard

    Even pro-actief de zoekfunctie gebruiken wordt ook overigens gewaardeerd...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •