Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Terugroepactie Audi A4 8K 1.8TFSI 160pk

  1. #1

    Standaard Terugroepactie Audi A4 8K 1.8TFSI 160pk

    Vrijdag was ik in de garage omdat mijn raam van mijn linkerportier niet dicht ging. Toen ik bij de balie dit melde en de medewerker het begon in te voeren zei hij mij dat de audi ook voor een terugroepactie moest komen.
    Ik heb er van PON nog geen brief over gehad maar het is volgens deze man een software update en ik las even snel mee en zag daar o.a. wegrijregeling bij staan. Weet iemand hier meer van wat het allemaal inhoud?
    Nou slippen de voorwielen van de Audi wel eens door als je snel weg wil rijden , zou het daarom zijn, misschien een iets andere instelling?

  2. #2

    Standaard

    dit is géén vraag/mededeling voor in de garagescene!
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  3. #3
    RS6 C5, A3 1.9 TDIe Eszes's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2004
    Posts
    13.464
    Kudos
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antiekeradio Bekijk Berichten
    dit is géén vraag/mededeling voor in de garagescene!
    Dat komt door de slechtgekozen en verwarrende naam van deze thread...
    RS6 C5
    A3 TDIe

  4. #4

    Standaard

    wat zou het dan moeten zijn, uitgaande van dat er topics gepost worden met fotos en informatie over uitgevoerde technische klussen?

    - sleutelshowroom?
    - toon je kluskunsten?
    - creatief met gereedschap?

    kweet het ook niet... mensen die de forum omschrijvingen niet lezen en gewoon beginnen te typen in het eerste het beste forum wat er lekker technisch uit ziet... zul je toch houden.
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antiekeradio Bekijk Berichten
    wat zou het dan moeten zijn, uitgaande van dat er topics gepost worden met fotos en informatie over uitgevoerde technische klussen?

    - sleutelshowroom?
    - toon je kluskunsten?
    - creatief met gereedschap?

    kweet het ook niet... mensen die de forum omschrijvingen niet lezen en gewoon beginnen te typen in het eerste het beste forum wat er lekker technisch uit ziet... zul je toch houden.
    Lijkt mij dat als ik garagescene lees dat het over een garage en audi gaat maar goed ik leer graag bij waar zou ik hem onder moeten plaatsen dan? En ik vroeg ook of iemand weet wat de actie inhoud. Maar goed er reageren alleen maar mensen op die vinden dat het onder een verkeerde post staat.


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.872
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Verplaatst naar het juiste subforum. Lijkt me overigens een vraag voor de dealer.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •