Het sportonderstel is 20 mm verlaagd, het S-line onderstel is 30 mm verlaagd. (geldt voor alle modellen)
In de A6 is het mogelijk om standaardveren te vervangen door veren van sportonderstel dan wel S-line onderstel, evenals veren van H&S, Eibach etc.
De schokdempers kunnen blijven zitten , maar werken dan niet meer uitgewogen met de veren. Dit komt omdat de zuiger in de schokdemper ook 20 mm cq 30 mm lager komt te zitten.
Ik zou niet weten waarom dit voor A4 niet zou gelden.
Een S-line onderstel is een ontwikkeling van quattro Gmbh. Met het vervangen van veren door S-line veren verkrijg je dus nog geen S-line onderstel. Dan moet je de hele boel vervangen (veren met draagarmen etc)
Bij het vervangen van standaard veren/dempers door veren/dempers van sportonderstel verkrijg je een Audi sportonderstel.
Zeer goede ervaringen zijn opgedaan met Bilstein B12 en B16. De laatste is voor zeer sportieve rijders. (http://www.bilstein.de/de/home.html)
Voor rijden met caravan heeft dit nauwelijks consequenties, kogel komt natuurlijk iets lager te liggen zodat de caravan een ietsje meer voorover helt.
Hoe sportiever de vering/dempers, hoe stoteriger natuurlijk de vering wordt met rijden met caravan.
Bij ET35 staat de velg 10 mm meer naar buiten als standaard velg. Dit lijkt me geen probleem.