Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Bediening elektrische ramen bestuurder werken niet meer

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Bediening elektrische ramen bestuurder werken niet meer

    Hallo,

    Sinds kort heb ik een probleem dat de elektrische ramen vooraan niet meer kan bedienden aan de bestuurders zijde, aan de passagier kant kan ik wel het raam openen van de passagier.

    Als ik aan de bestuurders zijde op de knopjes druk, dan hoor ik wel een geklik (van de raammotor?) in het portier, zowel aan bestuurder als passagiers kant. De toets wordt dus effectief nog geregistreerd maar de ramen gaan niet meer naar beneden, daarom vermoed ik dat het probleem niet in de bedrading zit.

    Enig idee waar te zoeken? Ik dacht aan zekeringen, maar in het handboek staat dat de ramen "automatisch" zekeringen hebben en na enige tijd terug moeten werken (is nu al enkele dagen voorbij en nog altijd hetzelfde probleem). Maar ook dit lijkt me onwaarschijnlijk, want het raam aan passagier kant gaat effectief wel nog naar beneden.

  2. #2

    Standaard Re: Bediening elektrische ramen bestuurder werken niet meer

    ik kan alleen melden dat de raambediening een bekend euvel is bij deze audi's, je zou er dus veel over moeten kunnen vinden via google (evt in duits of engelstalige sites).
    Voor het gemak zou ik eerst engels googlen, en dan via evt. onderdeelnummers die je ziet de duitse sites van bv a4-freunde.com erop nalezen.
    Laatst gewijzigd door arne; 04-01-13 om 17:03.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •