Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: A4 Avant b7 bedrading boxen achterportier

  1. #1
    bvo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard A4 Avant b7 bedrading boxen achterportier

    Hi,

    We rijden een mooie A4 Avant uit 2008, ik meen een advance. Voorzover mij bekend zitten er geen boxen in de achterportieren.

    Mijn vragen zijn:

    1. Zijn deze standaard uit bedraad?
    2. Welke maat boxen moeten erin?
    3. Is er een how to? handleiding om het deurpaneel / box compartiment toegankelijk te maken?

    Thanxs.

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.157
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: A4 Avant b7 bedrading boxen achterportier

    kijk eerst maar eens of er geen speaker in zit , alleen voor in een type die advance heet klinkt tegenstrijdig.

    gewoon radio aan en luisteren.

    deurpaneel is de sierlijst er af trekken (beginnen aan de scharnierkant) laatste stukje er uit schuiven, dan de 4 scroeven er achter er uit draaien, 2 uit het handvat aan de onderkant en onderaan op een hoek beginnen een rukje geven.Helemaal los kan je hem er af tillen boven aan.

    Ik denk dat de bedrading er wel standaard in ligt.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: A4 Avant b7 bedrading boxen achterportier

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    kijk eerst maar eens of er geen speaker in zit , alleen voor in een type die advance heet klinkt tegenstrijdig.

    gewoon radio aan en luisteren.

    deurpaneel is de sierlijst er af trekken (beginnen aan de scharnierkant) laatste stukje er uit schuiven, dan de 4 scroeven er achter er uit draaien, 2 uit het handvat aan de onderkant en onderaan op een hoek beginnen een rukje geven.Helemaal los kan je hem er af tillen boven aan.

    Ik denk dat de bedrading er wel standaard in ligt.
    weet het niet @rol-co meeste audi's is niets voorbereid maar heb wel een pdf voor demontage deurpanelen
    Bijgevoegde Bestanden Bijgevoegde Bestanden

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  4. #4
    bvo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 Avant b7 bedrading boxen achterportier

    Bedankt allebei,

    Ik heb vanochtend nogmaals geluisterd en de Chorus anders ingesteld maar geen geluid achter. Ik weet niet exact wat voor type het is aangezien ik hem vorig jaar september uit dld. geïmporteerd heb. Hij komt wel overeen met de advance specs maar wellicht dat dat alleen een nld. model is ?

    De A4 staat nu bij de dealer voor een garrantie issue. De bak moet eronder vandaan. Hij schakelt lastig van 1 naar 2 en je hoort ook een lager geluid. Ze gaan het verhelpen......

    Zodra die terug is ga ik ermee aan de slag!

    TY
    Laatst gewijzigd door bvo; 31-05-10 om 20:58.

  5. #5
    bvo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: A4 Avant b7 bedrading boxen achterportier

    Hi allen,

    Off topic, maar ik ben blij dat ik de A4 nog weggebracht heb naar de dealer. We hebben hem nog niet terug. Volgens opgave van de dealer moet de volledige bak vervangen worden!! We krijgen een nieuwe bak.

    Eigenlijk kan zoiets niet maar ja kan gebeuren. De auto heeft 20.000 gelopen dus..

    Hij staat bij Lexpoint waar ik tot nu toe er netjes geholpen ben.


  6. #6

    Standaard Re: A4 Avant b7 bedrading boxen achterportier

    Hallo bvo,

    In mijn A4 Avant 2005 heb ik ook speakers aangelegd in de achterportieren. Hiervoor heb ik wel hulp gehad bij de dealer. Als er achterin geen speakers zitten, ligt er ook geen bedrading naartoe. En ik kan je vertellen dat dat nog een hele klus is om aan te sluiten. Je moet de volledige panelen eraf halen aan de beide zijkanten van je auto. Dus niet alleen de deurpanelen maar ook de panelen van de b-stijl, de dorpelpanelen, panelen onder het stuur en je dashboardkastje en niet te vergeten je radio moet eruit.
    Via ETKA kun je bekijken wat je allemaal nodig hebt.

    Succes

  7. #7
    msw73's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    658
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: A4 Avant b7 bedrading boxen achterportier

    heb hetzelfde probleem. echt waardeloos dat audi niet standaard speakers in de achterdeuren zet en helemaal dat ze het niet eens voorbereiden. vele andere merken doen het nl wel...

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •