Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: S4 trekhaak

  1. #1

    Smile S4 trekhaak

    Hallo beste Audi lefhebbers ik zelf rij al jaren audi en ben nu aan mijn derde toe en dat word waarschijnlijk een S4 V8 4.2 avant bouwjaar 2005 maar nu komt het volgende ik ben op zoek naar een trekhaak voor deze wagen deze is in de normale handel niet te krijgen, is er iemand die weet hoe deze eruit ziet en verscheelt hij veel van de gewone A4 Avant en waarom is ie niet in produktie genomen bij de bekende merken zoals Westfalia , Bosal en noem ze maar op al die mannen ik weet dat ze er zijn zoals hier een link

    http://www.autojunk.nl/fotos/audi-s4-30/29423/1

    Of deze oosterbuurman moet zelf aan de gang zijn gegaan met het las apparaat maar ik betwijfel het met die TUV eisen

    Wie weet het antwoord of heeft wel misschien een trekhaak liggen ?!

    gr Henny
    Laatst gewijzigd door Hendrik B; 19-04-11 om 19:38.

  2. #2
    Marc R's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2004
    Posts
    4.619
    Kudos
    145
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 trekhaak

    Hallo Henny, Allereerst welkom hier (stel jezelf aub f voor)...

    Ik had op mijn S4 B6 een trekhaak en daarvoor was geen typegoedkeuring,zelfs PON wist er niets van.

    toch zat hij eronder,was ook nog eens een origineel audi deel..

    2001 RS4 B5 mingblau
    A6 competition Bit-tdi Nardogrey (sold)
    RS6 4G my'16




  3. #3

    Standaard Re: S4 trekhaak

    Ja dat kan maar dit is het nieuwere model B7 oftewel Type 8E ik weet dat er trekhaken zijn voor de B6 en ook voor het model na de B8

  4. #4
    Marc R's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2004
    Posts
    4.619
    Kudos
    145
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 trekhaak

    Klopt maar niet voor de S4 b6 specefiek...

    2001 RS4 B5 mingblau
    A6 competition Bit-tdi Nardogrey (sold)
    RS6 4G my'16




  5. #5

    Standaard Re: S4 trekhaak

    hoi henny ik begrijp dat er geen trekhaak bestaat ivm koelproblemen (gegoogled met m,n beste duits)
    maar volgens mij past een trekhaak van een gewone quattro ook hoor mischien een kleine aanpassing bij de uitlaten.
    wel een toffe bak zo,n s4 heb er wel eens in mogen rijden (m,n baas heb een mooie zwarte ook 2005 en te koop)


  6. #6

    Standaard Re: S4 trekhaak

    met een trekhaak ???

    Ik ben van plan om het eens uit te gaan zoeken en met die koeling problemen eventueel wanneer zal dat gaan gebeuren deze zelfde blokken zitten toch ook in het oudere model en die hebben toch ook een trekhaak duss.... wannneer en onder welke omstandigheden krijg ik pas koelingproblemen ?
    Laatst gewijzigd door Hendrik B; 22-04-11 om 09:44.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2006
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 trekhaak

    Ik ben opzoek naar een wegneembare trekhaak voor op mijn s4 b8... Ik wil er wel niets van zien als hij er niet op staat. Iemand van jullie weet van een dergelijk setup?

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: S4 trekhaak

    nee zover ben ik nog niet misschien over een paar weken dan kan ik je zeggen of je iets van ziet

  10. #9

    Standaard Re: S4 trekhaak

    iemand nog een oplossing voor de trekhaak

  11. #10
    jebege's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    58
    Posts
    743
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 trekhaak

    Onder mijn S4 B7 2005 heb ik een afneembare trekhaak zitten van fabrikaat Westfalia
    (zal vanavond even de art nr / info van de trekhaak handleiding posten)

    Er zit ook een foto in mijn showroom van de trekhaak

    Update:
    Onder mijn S4 Avant zit een trekhaak van het merk Westfalia (art.nr. 305 302 600 001) = voor een A4 (B7) Avant
    http://l.westfalia.eu/medien/scaled_...002/120/28.jpg

    De trekhaak kabelset, met 13-polige stekkerdoos: ECS-artikelnummer: AU-037-D1


    Ik heb de trekhaak gemonteerd voornamelijk voor het gebruik van een fietsendrager.

  12. #11
    msw73's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    658
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: S4 trekhaak

    Hendrik B, ik heb een afneembare trekhaak van Thule die door de vorige eigenaar achteraf is geplaatst.
    Audi S4 B7 Avant 4.2 V8 hand| phantom + black optic| prins vsi lpg + valvecare| Dietz imu, dvb-t, dvd,160gb hdd en hdmi converter| koelvak|19" bbs ck-r mat zwart zomer| 19" oz ultraleggera winter

  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    45
    Posts
    104
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 trekhaak

    rijdt hij nu al 3 jr zonder trekhaak ?

  14. #13
    Yannickdh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2018
    Leeftijd
    31
    Posts
    32
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: S4 trekhaak

    Gezien het een oude topic is. ben ik opzoek naar iemand, die het voor elkaar heeft gekregen om met de S4 iets te mogen trekken. Had niet echt mijn huiswerk gedaan, en kom er achter na montage dat je met de S4 niets mag trekken. Help

    Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

  15. #14

    Standaard Re: S4 trekhaak

    ga je ook niet voor elkaar krijgen. doordat er domweg geen goedkeuring voor is gevraagd door Audi. RDW heeft hem daarom ook niet afgegeven. Daarom staat op je kentekenbewijs bij trekgewicht geen tonnage vermeld.

    hoe het werkt met een fietsendrager weet ik eerlijk gezegd niet, maar iets erachter dat op eigen wielen staat zal officieel nooit mogen.
    Laatst gewijzigd door Vintiem; 10-07-20 om 07:14.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •