Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: afstellen lichten...

  1. #1

    Unhappy afstellen lichten...

    Groot probleem, in maart moest ik naar de technische keuring en werd afgekeurd voor mijn lichten.....ze stonden niet goed! Na ze te laten afstellen terug gegaan werd ik terug afgekeurd. Dus terug naar die garage en vertelde dat ik afgekeurd werd en hij stelde ze opnieuw bij, gratis en betaalde zelf mijn keuring terug. Dus terug naar de keuring en weer afgekeurd! Na een tijd zo roldgebold te hebben toch maar naar een andere garage gegaan en hij verteld mij dat de binnenkant de de lichten kan verbogen zijn door de warmte....?????? Nog nooit ni gehoord. Hij verwees me door naar een erkende dealer. Die zouden ze uit elkaar halen en het binnenste in een mal leggen om dat terug te rechten...?????... Ik geloof er helemaal niets van! morgen rij ik naar een erkende dealer....ben benieuwd wat zij gaan vertellen....

  2. #2
    gratje83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Posts
    1.504
    Kudos
    38
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: afstellen lichten....

    Mischien is het makkelijk om even te vermelden om welk type auto het gaat.
    Maar vervorming van de reflector door warmte, en deze weer te richten in een mal daar heb ik nog nooit van gehoord.
    Audi a4 3.0 v6 avant quattro
    Ross-tech hex+can VCDS
    vcdscodering@gmail.com

  3. #3
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Wat voor lampen heb je er in zitten? Bij een hogere wattage, kan de behuizing te warm worden en vervormen.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  4. #4

    Standaard Re: afstellen lichten...

    Ik rij met een B7 1.9 TDI en heb normale lichten dus geen xenons. Het enige wat ik vervangen is zijn de standlichtjes door leds.

  5. #5
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    En de normale lampen zijn toevallig geen 100watt lampen, maar normale 55watt lampen?
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....


  6. #6

    Standaard Re: afstellen lichten...

    idd....normale 55w lampen. die heb ik trouwens nog niet vervangen nadat ik hem gekocht had.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •