Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Trekhaak Oris Matic geen spanning, programmeren? A4-2006

  1. #1

    Standaard Trekhaak Oris Matic geen spanning, programmeren? A4-2006

    Na een jaar de fietsenrek maar weer eens gemonteerd, echter niks brand. Ik heb de bekabeling gechecked maar zie geen afwijkingen.
    Laatst is de computer uitgelezen i.v.m terugroepactie bobines. Kan het zijn dat er iets gewijzigd is in de computer?
    Volgens mij moet de trekhaak stekker bekend zijn gemaakt in de computer. Vorig jaar heeft alles wel goed gefunctioneerd.

    Wie kan mij hier informatie over verschaffen? Trekhaak: Bosal Oris Matic wegklapbare trekhaak Auto: Audi A4 1.8T 2006 sedan.

    Alvast bedankt voor uw reactie.

  2. #2

    Standaard Re: Trekhaak Oris Matic geen spanning, programmeren? A4-2006

    Ik heb de weerstand gemeten van min-pool naar pin-3 (massa) van de stekker. Deze was 31 Ohm (met weerstand van paar meter draad). Leek me wel wat hoog. Vervolgens zekeringen bekeken. Zekering 27 zou voor trekhaak zien. Ik heb deze er uit gehaald en bleek goed te zijn. Zekering er opnieuw in gedaan, alle zekeringen nog eens aandrukken. Stekker van fietsendrager er in en voila, alle verlichting werkt naar behoren. Hoe het allemaal kan? toch contact van zekering? Ben er nog niet achter hoe e.e.a. nou gemonteerd is. Dus die info is nog steeds welkom.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •