Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 103

Onderwerp: we gaan afscheid nemen

  1. #1
    rob40's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    377
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Thumbs down we gaan afscheid nemen

    Mensen.de kogel is door de kerk.
    Na veel wikken en wegen heb ik besloten van mijn geliefde te scheiden.
    Ik vertrouw haar niet meer.na al die shit die ik heb gelezen over de balansassen kon ik er niet mee leven.
    En dan zou ik een constructifout van audi moeten laten herstellen van mn eigem centen.
    En ik moet mijn vrouw elke dag ermee naar haar werk laten gaan.
    Niet dus.daar gaan we niet voor werken om geld uit te geven aan iets wat ik al betaald heb.
    Ik heb de audi verkocht en 2000 van mn spaargeld bijgelegd en een bmw e91 gekocht.
    Die zal zeker ook kosten hebben maar geen grote constructie fouten.
    Denk ervan wat je wilt zo denk ik erover.de mensen die het niet kunnen betalen blijven rondrijden in onzeker heid.
    Ik kan daar niet mee leven.
    a4 avant b7 2.0tdi brf red district

  2. #2
    davidek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Leeftijd
    48
    Posts
    332
    Kudos
    23
    Auto
    Audi A4 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    Jammer dat je zo'n klote gevoel overhoudt aan de auto. Ik ken de historie van de problemen niet, echter kan ik het me prima voorstellen dat je niet eindeloos geld in een auto wil stoppen en dan nog twijfels moet blijven houden over de betrouwbaarheid.

    Ik wens je heel veel plezierige, betrouwbare en kostenloze km'ers in de BMW, bijkomende voordeel, het is ook nog eens een prachtige en heerlijk sturende auto (denk nog wel beter sturend/rijdend dan de Audi).
    Laatst gewijzigd door davidek; 01-03-13 om 06:48.

  3. #3
    rob40's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    377
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    bmw e91 2.jpgbmw e91.jpg en nog eens een mooie ook.het is mn eerste blik met wielen dus hopelijk gaat het beter gaan en minder ongerust heid.
    ik ga van de zomer naar spanje en wil graag het retourtje volmaken,iets gaat ooit altijd stuk maar rijden of stilstaan is een groot verschil.
    Laatst gewijzigd door rob40; 01-03-13 om 07:02.
    a4 avant b7 2.0tdi brf red district

  4. #4
    davidek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Leeftijd
    48
    Posts
    332
    Kudos
    23
    Auto
    Audi A4 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    Mooie auto hoor, Ook het goede interieur (met navi).
    Heb zelf afgelopen jaar naar de E93 gekeken, deze was helaas nog net iets te duur (wilde een 325 met minimaal navigatie en sportstoelen).

  5. #5
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    Ik probeer je beslissing te begrijpen maar heb er wel wat moeite mee maar wie ben ik. De enige brandende vraag bij mij om je beslissing te begrijpen, is of je daadwerkelijk problemen had met de balansassen? Ik lees ook veel over FSI motoren maar er komt echt niet in mij op om de auto weg te doen zonder dat ik daadwerkelijk geconfronteerd wordt met de problemen, die overigens te duur zouden zijn om te herstellen.

    Maar dit neemt niet weg jou veel plezier toe te wensen met je BMW. Ik vind de dash echt saai, daarom heb ik destijds niet gekozen voor dit model


  6. #6
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    Had jijzelf ook problemen met de balansassen, of alleen gelezen over de problemen? Want voor mij is ook niet duidelijk waarom deze overstap.
    Met je Audi wist je wat je had, met deze BMW weet je dat niet en is het maar afw88 hoe betrouwbaar die is, en wat voor een kosten je er aan gaat krijgen...

    De BMW tourings zijn mooie bakken, alleen elke dag tegen zo'n lelijk dashboard aankijken wil ik echt niet!

  7. #7
    rob40's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    377
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    mij streekt dat wel aan dat dash,ieder zn smaak zeg maar he,ik heb nog geen probleem gehad met de balans as en wil daar ook niet op wachten,zoals gezegd wil ik gewoon geen geld uit geven voor een fout met dat stomme zeskant stiftje dat weiger ik gewoon,als ik een fout maak op mn werk moet ik het ook zelf oplossen dat is al mn hele leven zo,ben misschien wel erg sceptisch er tegenover maar zo denk ik nu eenmaal @S3FTW,ik wist niet wat ik had,ik heb de auto nooit vertrouwd eerlijk gezegd,het schudden stat en trillen bij deellast is een paar maanden weggebleven maar begon weer opnieuw,er is al veel gebeurd aan de wagen in korte tijd,gelukkig allemaal onder garantie maar toch,stel ik was naar pedro gegaan en had die 1000 euro neergeteld voor die modificatie module?waar ben ik dan mee bezig,is voor mij hetzelfde als een nieuwe auto kopen als de asbak vol is,zinloos dus,het geld groeit me niet op de rug en ik haat geld verspillen.
    ik heb de dealer van de betreffende wagn gecontacteerd,de man zegt tegen mij,die auto kun je met twee vingeres in de neus kopen,wist mij te vertellen dat er dagelijks alleen snelweg mee gereden is aan 125 kpu op cc,is van een welgestelde man die geen cent op onderhoud bespaard heeft,die heeft nu een 5 serie bij hun gekocht.
    volledige historie dus en echt binnen en buiten als nieuw,@yuxel..ik snap je gedachte hierover,ik ben nogal een kritisch mens weet je misschien niet maar toch,ik kan overal om lachen maar niet over mn auto,stel je nu ens voor,ik zit ergens oin bordaux te cruisen met vrouw en twee kids achterin en dat miezerig pennetje begeeft het,drie keer raden wat er gebeurd.....afslepen naar belgie?ik steek hem op zo n moment nog liever in de fik,en dan?met de trein naar granada?dacht het ook niet.
    ik ben gewoon akelig geworden van de balansas verhalen van pedro,tuurlijk zal niet iedereen het meemaken maar als je leest,het is niet de vraag of het gebeurd maar iedereen komt zeker aan de beurt,de nieuwe eigenaar komt uit een b5 meen ik uit 89 en voor hem was het een geweldige bak,heb hem uitgebreid laten rijden erin en hij was verkocht.heeft geen trillingen gevoeld en zij wat een perfecte wagen,ok iedereen blijh,hij heeft me er netjes 8000 voor betaald dus ik ga niet klagen.
    a4 avant b7 2.0tdi brf red district

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    Iedere auto/merk heeft zo zijn probleempjes ! http://www.problemcar.nl/search.php?search_id=874588501
    Als je weet wat de kinderziektes zijn van een auto kun je die voor zijn / oplossen toch ?
    Anyway vele probleemloze kilometers gewenst met de Beemer !!

  10. #9
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    BMW is foutloos, rijdt perfect en heeft nooit mankementen. BMW laat je nooit in de steek. Gewoon PERFECTIE ten top. Ach ja, dan moet je Audi maar ter zijde zetten. Veel plezier met je touring. Ieder z'n smaak natuurlijk. Ik snap alleen de overstap niet maar dat zal aan mij liggen. Waarom geen andere Audi dan komt in mij als tweede op

  11. #10
    S3FTW
    Guest

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    Ik snap een beetje zijn verhaal...als je geen vertrouwen hebt in je auto (wat betreft de betrouwbaarheid) dan zou ik hem misschien ook wel wegdoen, om niet geconfronteerd te worden met dure reparatiekosten. Al weet je natuurlijk nooit zeker of er problemen gaan ontstaan...het betreft allemaal techniek, en dat kan onaangekondigd gewoon kapot gaan...

    Echter bij een "nieuwe" 2e hands auto loop je dat risico ook, je weet namelijk niet hoe betrouwbaar de nieuwe auto is die je gekocht hebt. Mocht je garantie hebben bij je aankoop, dan moet je hopen dat de problemen zich voor het aflopen van de garantietermijn aankondigen.

    En had je niet beter een Subaru kunnen kopen dan, want die schijnen uit diverse testen wat betreft betrouwbaarheid (minste mankementen) het beste te scoren?

  12. #11
    rob40's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    377
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    iedereen heeft gelijk hier,ik dus ook,de overstap is voor mij geoon een keuze,ik kan natuurlijk ook een brommer kopen,die houd ik altijd aan het rijden.
    bmw is zeker niet perfect en audi al helemaal niet,ik lees me veel in over zulke zaken en heb daar een keus uit gemaakt.
    het beste had ik een honda of toyota gekocht natuurlijk maar dat spreekt me niet aan,en waarom geen andere audi yuxel??
    bij mn zoek naar een andere auto kwam ik gewoon deze bmw tegen en die sprak me meer aan dan wat ik nu rijd.
    en voorsprong door techniek is er niet meer,ja misschien de intentie ervoor wel maar aftersale is andere koek.
    ikga nu gewoon een risico aan misschien loop ik ook hier tegen de lamp maar de 1800 diesel motoren zijn even betrouwbaar als de 1.9tdi van audi.
    ik ben al een aantal bmw fora s aan het polsen en geen een wat grote ellende gehad heeft ermee,net zoals de 1.9tdi maar ik koop geen twee keer dezelfde auto.
    ik had eigenlijk een a6 gewild maar ja wat moet je kopen als je diesel wilt?2.0 problemen 2.5 problemen 2.7 problemen 1.9 te licht 3.0 te zwaar en te duur in belasting voor mij.ik zoek de beste mogelijkheid voor mij om een betaalbare tweedehads te kopen,nieuw schrijft gewoon te veel af aangezien ik om de 2 drie jaar van auto wissel.
    gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde over auto s dan was de keuze makkelijk gemaakt he.
    ik zal wel binnenkort een nieuwe post zetten als ik de beemer heb en de twee eens met mekaar vergelijken als iemand dat boeit uberhaupt.
    Laatst gewijzigd door rob40; 01-03-13 om 14:40.
    a4 avant b7 2.0tdi brf red district

  13. #12

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    Jammer dat je overstapt,naar een ander merk.
    Maar ik snap je keuze ook helemaal.

    Dus ik wens je ook veel plezier in je BMW

  14. #13
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    Ik hoop dat je een probleemloze E91 hebt

    http://bmw3seriesforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=2492
    One liter, driver's licence eater...


  15. #14
    Coen Bergmans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    43
    Posts
    3.813
    Kudos
    163
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    jammer van de audi, was een mooie wagen , ik ben geen BMW man maar je hebt een nette wagen gekocht zie ik.

    Veel plezier ervan en je keuze is begrijpelijk!
    Audi Q5 2.0TFSI S-Line Quattro JD Engineering 290pk / 430Nm

  16. #15
    rob40's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    377
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    thanks,heb dit topic al gelezen en bevraagt bij de garege waar de bmw in onderhoud is geweest,er zijn geen problemen van deze aard vastgesteld bijde laatste controle en sindsdien heeft de auto 40 km gereden.en als dit probleem zich gaan voordoen word ik optijd gewaarschuwd en heb ik de tijd het te laten herstellen,dit bedoel ik nu met ernstige problemen,die koppeling gaat echt niet het blok laten vastlopen,bij de audi zei de dealer,de koppeling is goed en het vliegwiel is aan vervanging toe,is nu bijna 25 d km geleden,audi rijd nog steeds als een tiet.
    als het asje breekt is het gedaan met de pret,zels de turbo zou het nog kunnen begeven maar ook dit is niet funest,een klapband op de snelweg zou erger zijn.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo Bekijk Berichten
    Ik hoop dat je een probleemloze E91 hebt

    http://bmw3seriesforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=2492
    Laatst gewijzigd door rob40; 01-03-13 om 17:54.
    a4 avant b7 2.0tdi brf red district

  17. #16
    rob40's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    377
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door davidek Bekijk Berichten
    Mooie auto hoor, Ook het goede interieur (met navi).
    Heb zelf afgelopen jaar naar de E93 gekeken, deze was helaas nog net iets te duur (wilde een 325 met minimaal navigatie en sportstoelen).
    kijk maar eens in duitsland dan,echt betaalbaarder dan hier,als je in belgie woont kost het een drol om een auto in te voeren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronaldspeedequipment Bekijk Berichten
    Iedere auto/merk heeft zo zijn probleempjes ! http://www.problemcar.nl/search.php?search_id=874588501
    Als je weet wat de kinderziektes zijn van een auto kun je die voor zijn / oplossen toch ?
    Anyway vele probleemloze kilometers gewenst met de Beemer !!
    er is al een terugroep geweest voor de balansassen,die heeft het nog niet gedaan,waarom zou ik dat moeten oplossen,ik neem in ieder geval nu een goede verzekering op de auto als je begrijpt wat ik bedoel.

    klopt....heb je al eens in een subaru gezeten?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S3FTW Bekijk Berichten
    Ik snap een beetje zijn verhaal...als je geen vertrouwen hebt in je auto (wat betreft de betrouwbaarheid) dan zou ik hem misschien ook wel wegdoen, om niet geconfronteerd te worden met dure reparatiekosten. Al weet je natuurlijk nooit zeker of er problemen gaan ontstaan...het betreft allemaal techniek, en dat kan onaangekondigd gewoon kapot gaan...

    Echter bij een "nieuwe" 2e hands auto loop je dat risico ook, je weet namelijk niet hoe betrouwbaar de nieuwe auto is die je gekocht hebt. Mocht je garantie hebben bij je aankoop, dan moet je hopen dat de problemen zich voor het aflopen van de garantietermijn aankondigen.

    En had je niet beter een Subaru kunnen kopen dan, want die schijnen uit diverse testen wat betreft betrouwbaarheid (minste mankementen) het beste te scoren?
    Laatst gewijzigd door tom; 05-03-13 om 10:21.
    a4 avant b7 2.0tdi brf red district

  18. #17
    mido's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    2.585
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    Heb ik wat gemist? Jij was toch degene die een topic opende als gelukkige Audi-rijder?

    http://www.audiforum.nl/forum/algeme...udi-leven.html

  19. #18
    rob40's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    377
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    jep thats me,net zoals met een vrouw he ,er word over geroddeld en ineens kan het omslaan,ik was er gelukkig mee en ben het ook nog steeds(zolang het rijd)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mido Bekijk Berichten
    Heb ik wat gemist? Jij was toch degene die een topic opende als gelukkige Audi-rijder?

    http://www.audiforum.nl/forum/algeme...udi-leven.html
    a4 avant b7 2.0tdi brf red district

  20. #19
    davidek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Leeftijd
    48
    Posts
    332
    Kudos
    23
    Auto
    Audi A4 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob40 Bekijk Berichten
    kijk maar eens in duitsland dan,echt betaalbaarder dan hier,als je in belgie woont kost het een drol om een auto in te voeren.
    Heb ook in Dld gekeken, waren veel 320jes. Ik heb nu de keuze gemaakt voor de A4 dus de eerste 2-3jaren rijd ik deze auto nog wel vermoed ik.

  21. #20
    rob40's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    377
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: we gaan afscheid nemen

    Ja als je de goede motor hebt zal dat best lukken.wie weet rijd die van mij over drie jaar nog.
    Wie zal het zeggen
    a4 avant b7 2.0tdi brf red district

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •