Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Resultaten 101 tot 107 van de 107

Onderwerp: halogeen dagrijlichten veranderen naar LED(look) dagrijlichten

  1. #101

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    95
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: halogeen dagrijlichten veranderen naar LED(look) dagrijlichten

    Ik ben ook wel benieuwd naar het resultaat, en welke witte lampjes heb je nu gekocht dan?

  2. #102
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.162
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: halogeen dagrijlichten veranderen naar LED(look) dagrijlichten

    xenonlamp.nl heeft een erg goede servicegerichte dealer in mijn dorp Hij heeft voor mij de volgende set samengesteld:
    - GP Thunder H11 7500K super white
    - MTEC MT-227 21W S25 1156
    - GP Thunder 194 halogeen steeklampjes

    Wat precies waarvoor is... ikke niet weet niet De @audimannetjes van Coen Donkers / Audiparts Veghel hebben alles snel en vakkundig gemonteerd toen ik daar mijn hele rijtje aan wensen en noodzakelijke dingen heb laten uitvoeren

    Ik heb geen foto's van "voor" en "na" en ook nog maar nauwelijks in het donker gereden, maar in mijn garage wel gezien dat ik de kleuren prima vind. Dagrijlampen geven in aangezicht, als ze niet branden, wel flink blauwe gloed door het blauwe glas.
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  3. #103

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    95
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: halogeen dagrijlichten veranderen naar LED(look) dagrijlichten

    Ik hoop dat je wat foto's kunt plaatsen, zoals het er nu uitziet

    ook als de drl's uit zijn, ben benieuwd of die blauwe gloed dan wel mooi is overdag.

  4. #104

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Leeftijd
    36
    Posts
    96
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: halogeen dagrijlichten veranderen naar LED(look) dagrijlichten

    Volgens mij komt het aardig overeen met dit wat ik ook heb: ik heb ook de 2 pitten in blauw gezet. Vind het wel leuk uitziet als het uit is. En als het aan is is het redelijk wit iov de xenon.
    https://www.dropbox.com/sh/0qxav66iwbhetw4/XufClmWQoB
    Gedaan wat God verboden heeft; customchip 200pk-300Nm 1.8T MT - A4 B7 2005 sedan moroblau -

  5. #105

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    95
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: halogeen dagrijlichten veranderen naar LED(look) dagrijlichten

    Oké dat valt me mee,

    En belangrijkste geen storing op de bis / fis jammer dat je geen foto had overdag met lampen aan.


  6. #106

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    40
    Posts
    40
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: halogeen dagrijlichten veranderen naar LED(look) dagrijlichten


  7. #107

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: halogeen dagrijlichten veranderen naar LED(look) dagrijlichten

    Ik heb de MTEC MT-227 21W S25 1156 nu ook, van Audiwereld.nl, maar vind ze zwaar tegenvallen.

    Als de DRL uitstaat, zie je een enorm blauwe gloed in de reflectors. Als ze overdag aan zijn, zie je het licht nauwelijks. Heb de felheid van de DRL zelfs op 100% gezet met VCDS, maar alleen als het begint te schemeren lijkt het nog ergens op.

    Het haalt helaas bij lange na niet het effect van LED, maar om de behuizing nu op te fikken / met storing rond te rijden is ook niks.

    Iemand nog ervaring met andere halogeen lampjes? Ik overweeg iig om terug te gaan naar OEM als de lampen stuk gaan.
    Audi e-tron Sportback 55 quattro S edition

  8. Ad
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •