Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Alarm tijdelijk uitschakelen?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Alarm tijdelijk uitschakelen?

    Hallo,
    wij gaan van de zomer met de boot naar Schotland en zou dan graag het alarm willen uitschakelen op de boot.
    nu heb ik de schakelaars in de deur bedient maar zien geen ledjes op de schakelaars gaan branden.
    ik weet dus niet of alarm aan of uit staat.
    heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand mij tips geven om toch het alarm uit te laten staan op de boot en toch je auto af te sluiten.
    gr. Huub

  2. #2

    Standaard Re: Alarm tijdelijk uitschakelen?

    Als het goed is zit er met een af fabriek alarm een tweetal knoppen in de linkerdeur, achterin het portiervak. Daarmee kan je de hellingsensoren en/of interieursensoren uitschakelen. Testen? Auto op slot, raam open. Na 60 seconden lekker naar binnen hangen. Gaat-ie af? Sensor = aan. Gaat-ie niet af? Sensor = uit. Voor de helling evenzo, even opkrikken terwijl-ie op slot zit, en je weet het.

    Die setting is overigens eenmalig, voor zover ik weet. Als je 'm weer op slot doet staat alles weer ingeschakeld.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  3. #3
    msw73's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    658
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Alarm tijdelijk uitschakelen?

    wel goed blijven luisteren, kan zijn dat je het alarm niet eens opmerkt. af-fabriek is nl erg stil
    Audi S4 B7 Avant 4.2 V8 hand| phantom + black optic| prins vsi lpg + valvecare| Dietz imu, dvb-t, dvd,160gb hdd en hdmi converter| koelvak|19" bbs ck-r mat zwart zomer| 19" oz ultraleggera winter

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Alarm tijdelijk uitschakelen?

    Als het goed is zit er met een af fabriek alarm een tweetal knoppen in de linkerdeur, achterin het portiervak. Daarmee kan je de hellingsensoren en/of interieursensoren uitschakelen. Testen? Auto op slot, raam open. Na 60 seconden lekker naar binnen hangen. Gaat-ie af? Sensor = aan. Gaat-ie niet af? Sensor = uit. Voor de helling evenzo, even opkrikken terwijl-ie op slot zit, en je weet het.

    Die setting is overigens eenmalig, voor zover ik weet. Als je 'm weer op slot doet staat alles weer ingeschakeld.[/QUOTE]

    de knopjes zitten er wel maar ik zie geen ledjes gaan branden.
    ik zal het gaan proberen, maar wat ik me wel afvroeg, is het uitschakelen zo simpel of moet je nog een combi maken met de stand van de sleutel.

    gr.Huub

  5. #5
    Gonadan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Posts
    370
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Alarm tijdelijk uitschakelen?

    Die ledjes moeten wel gaan branden als je aan het knopje trekt. Contact uit, deur open, knopje trekken, ledje aan, deur dicht, auto op slot.

    Bij mij werkte het in eerste instantie ook niet, ik kwam erachter dat het alarm een storing aangaf. Wat doet het lampje in je deur als je hem op slot zet? Drie seconden snel knipperen en daarna gewoon knipperen? Of blijft hij een langere tijd branden? In het laatste geval geeft hij een storing aan en is er waarschijnlijk een (interieur)sensor stuk.

    Zie ook: http://www.audiforum.nl/forum/model-...rm-defect.html


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •