Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Knipperende xenon verlichting

  1. #1
    Stef16's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    42
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Knipperende xenon verlichting

    ik heb een S4 b7 van 2005 met originele xenon verlichting.

    Als ik optrek knippert mijn xenon verlichting een fractie van een seconde (lijkt op spanningsval) doet hij alleen als ik vanuit stilstand of vanuit lanzaamrijdend optrek en alleen beneden de 30km/u voor wat ik heb kunnen ontdekken.

    Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Mijn dealer heeft dit al een keer eerder meegemaakt en de lampen + starter achter de lamp vervangen maar dat heeft het probleem niet opgelost bij die klant.

    Alvast bedankt

    Stef

  2. #2

    Standaard Re: Knipperende xenon verlichting

    Even zoeken Stef, dit is zeer recent ook al voorbij gekomen. Als het niet de lamp, ballast etc. is, dan is het vermoedelijk een slecht contact. Geheid dat de ballast stuk is, bekend probleem bij de B7.

    Enkele topics onder de jouwe:
    http://www.audiforum.nl/forum/model-...-knippert.html
    http://www.audiforum.nl/forum/model-...er-2005-a.html
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  3. #3
    Stef16's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    42
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Knipperende xenon verlichting

    Probleem opgelost. Ik heb contact gehad met Mastebroek van Well-Done xenon in Breda. Hij dacht dat het aan de lampen lag. 2 originele Philips D1s lampen incl. Montage € 200,00. Ik dacht dat is altijd nog goedkoper dan de dealer die € 950,00 vroeg excl. montage voor de complete xenonset incl. elektronica. Het was een eindje rijden maar ik dacht 4 uur in de S4 is ook leuk.

    Afspraak gemaakt. Op een maandag heen gereden. Ben z'n voornaam kwijt maar het is een erg aardige gozer. Hij ging er gelijk mee aan de gang, bumper eraf lampen vervangen. Ik had er eerst een hard hoofd in en was bang dat ik toch nog een keer terug moest maar op de terugweg leek het goed te gaan. Ik rijd er nu een week of 4 mee rond en het probleem heeft zich bij mij niet weer voor gedaan. Een aanrader om in ieder geval eens contact mee te hebben.

    Ik wilde persé originele lampen en geen goedkope meuk. Ik ben zeer tevreden hoe ik dat geholpen ben.

    Doe er je voordeel mee!!

    Een happy S4 rijder met werkende xenon

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •