Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: 'Bonk' tijdens sturen

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    37
    Posts
    18
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: 'Bonk' tijdens sturen

    Had het zelfde probleem, als je achteruit reed hoorde je de bonk, ging je dan remmen en weer verder, was de bonk weg.
    Maar ging je dan een stukje vooruit en vervolgens weer achteruit kwam de bonk weer, bleek de fuseekogel te zijn in de voorste draagarmen, hij deed dit trouwens ook als je vooruit reed nadat je achteruit had gereden.
    Hoop dat jullie er wat een hebben, de monteurs hadden eerst de speling niet gemerkt totdat ze de stuur helemaal hadden ingedraaid

    Gr

  2. #22
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: 'Bonk' tijdens sturen

    Ook ik heb er sinds kort last van maar kom er helemaal niet uit. Iedere keer als ik naar achteren rij en rem dan hoor je een bonk. Mijn vrouw schrikt er iedere keer van, denkt steeds dat ik een paal raak (ondanks visuele weergave van sensoren haha).
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2011
    Posts
    45
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: 'Bonk' tijdens sturen

    Ik had ook een duidelijk "bonk" geluid in mijn A4 B8 2009 vanuit het stuur wanneer ik op lage snelheid een scherpe bocht maak.
    Vooral goed hoor en voelbaar in het stuur tijdens het inparkeren etc.
    Ik heb er een videootje van gemaakt zodat andere kunnen vergelijken: https://youtu.be/y72DM1LDq3E

    Vandaag bij de garage geweest en na onderzoek bleek het de kruiskoppeling te zijn in het stuur.
    Op de bon staat dat de : Tussenstuuras org. V8K1419753H is vervangen. Kosten onderdeel €255 excl.

    Ze hebben deze vervangen en het geluid is helemaal weg

  4. #24

    Standaard Re: 'Bonk' tijdens sturen

    Bij mij is het anders , bij uitdraaien in de uiterste stand idd een geluid alsof je iets raakt , ik heb al eens iets gehoord over wiellagers die iets verspringen in de fuse , denk dat de meeste beschreven klachten hier het zelfde zijn als de Audi van mij

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •