Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Auto doet niets meer na werkzaamheden aan canbus

  1. #1
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Auto doet niets meer na werkzaamheden aan canbus

    Vanmiddag bezig geweest om alvast alle kabels te leggen voor de achteruitrij camera en de pdc voor en achter.
    Auto is voorzien van mmi 2g basic plus dus snap dat het spul nu niet werkt.
    Ik heb de kabels netjes gelegd maar heb de 2 zekeringen achterwege gelaten zodat er geen spanning op staat. Wat ik wel heb gedaan is de 2 kabelsets aangesloten op de canbus stekker rechts voorin het dashbord. Alles weer terug gemonteerd en de auto geprobeerd op slot te doen, wat me opviel is dat ik geen piepje hoorde bij het afsluiten.
    Half uur later de auto proberen te starten aar deed helemaal niks, geen teller die het doet probeerde wel te starten maar sloeg niet aan verlichting staat nu constant aan en de auto geeft de sleutel niet meer terug. Deze zit dus vast in het contact.
    Ik heb de accu niet losgehaald met de gedane werkzaamheden en naar mijn idee alles netjes terug gemonteerd.
    Net de min pool van de accu er 35 min af gehad en weer opgezet maar dat helpt niks.
    Iemand tips? @Leon @Peeet @JockJam misschien?

  2. #2
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Auto doet niets meer na werkzaamheden aan canbus

    Gelukkig na hulp van @Leon loopt dat met een sisser af.
    Afdekkap van de canstekker zat niet helemaal lekker waardoor er geen contact was en bijna de complete auto ermee ophoud.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •