Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: MMI 3G B&O versterker 8T0 035 223 AP

  1. #1
    Editionblueg60's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    47
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard MMI 3G B&O versterker 8T0 035 223 AP

    zit al een tijdje te neuzen op Etka maar krijg nog niet helder of de B&O versterker met nr: 8T0 035 223 AP (8t0 035 223 AJ) geschikt is voor een MMI 3G+ (Facelift).
    heb nml voor een retrofit de volgende onderdelen uit een en dezelfde auto (A5) gekocht.
    8T0 919 611B WFX (bediening MMI )
    8F0 919 604 (display)
    8X0 035 110A (wisselaar)
    8R1 035 666 (3G+ Unit)
    4G1 035 053C (radio box)
    8R0 907 468 C (gateway)
    gehele kabelboom door/in de auto.
    nog aan te schaffen B&O versterker: 8T0 035 223 AP/AJ

    huidige auto A4 avant 2009 met MMI 2g high en B&O installatie met defecte versterker,nu had ik bedacht daar dus de bovengenoemde a5 MMI 3G+ onderdelen in te retrofitten met aanpassing van eventueel de kabelboom daar waar nodig,en dus eventueel een MMI 3G B&O versterker en dan de al bestaande B&O set up weer te kunnen benutten😃.
    gaat dit lukken met genoemde onderdelen Of denk ik nu helemaal te de verkeerde kant op/te gemakkelijk 😬.
    alvast bedankt voor het meedenken en Vrg Hendrik

  2. #2
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI 3G B&O versterker 8T0 035 223 AP

    Lijstje lijkt me compleet, die vraag over de b&o versterker kan ik je niet meehelpen.
    Let erop dat de door jouw genoemde gateway geen extended gateway is, ondersteund wel most. Ligt even aan je huidige opties en je wensen voor de toekomst of je een extended can gateway nodig hebt of niet. Check hier maar even https://www.a4-freunde.com/showwiki....face+Ubersicht

  3. #3
    Editionblueg60's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    47
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI 3G B&O versterker 8T0 035 223 AP

    Dank Voor je reactie Tim.
    Ik zal me er nog eens even goed in verdiepen.
    Heb nu MMI 2g high met Bluetooth telefoon,B&O af fabriek en wil graag een goed stukje geluid in de auto en wil zeker niet inleveren maar juist upgraden.
    Heb nml nog een front/rear pdc,led facelift a-lichten,rear camera,grootlicht assistent met dimmende binnenspiegel retrofit op het lijstje staan en kan het dan beter in een keer goed aanpakken.

  4. #4
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI 3G B&O versterker 8T0 035 223 AP

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Editionblueg60 Bekijk Berichten
    Dank Voor je reactie Tim.
    Ik zal me er nog eens even goed in verdiepen.
    Heb nu MMI 2g high met Bluetooth telefoon,B&O af fabriek en wil graag een goed stukje geluid in de auto en wil zeker niet inleveren maar juist upgraden.
    Heb nml nog een front/rear pdc,led facelift a-lichten,rear camera,grootlicht assistent met dimmende binnenspiegel retrofit op het lijstje staan en kan het dan beter in een keer goed aanpakken.
    Klinkt goed! Heb zelf ook pdc voor en achter geretrofit evenals de facelift led achterlichten en de rear vieuw camera en ben bezig met een mmi 3g retrofit.
    Jij hebt als je ook grootlicht assistent wilt retrofitten een extended can gateway nodig.

  5. #5
    Editionblueg60's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    47
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI 3G B&O versterker 8T0 035 223 AP

    Ik denk dat ik er achter ben welk type versterker ik nodig heb in de te maken set up in combinatie met het huidige B&O systeem.
    de 8t0 035 223 AP/AJ is in iedergeval niet geschikt ben ik inmiddels achter,deze mist een aansluitpunt(heeft 2 in plaats van 3).
    Volgens mij heb ik de 8T1 035 223 A nodig,of de 8T0 035 223 AN of de AK
    Echter toch even nieuwschierig of hier iemand is die dat kan bevestigen,ervaring heeft met genoemde type versterker en in welke set up die anders voorkomt.
    Vrg Hendrik
    Laatst gewijzigd door Editionblueg60; 29-06-17 om 23:17.


  6. #6
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI 3G B&O versterker 8T0 035 223 AP

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Editionblueg60 Bekijk Berichten
    Ik denk dat ik er achter ben welk type versterker ik nodig heb in de te maken set up in combinatie met het huidige B&O systeem.
    de 8t0 035 223 AP/AJ is in iedergeval niet geschikt ben ik inmiddels achter,deze mist een aansluitpunt(heeft 2 in plaats van 3).
    Volgens mij heb ik de 8T1 035 223 A nodig,of de 8T0 035 223 AN of de AK
    Echter toch even nieuwschierig of hier iemand is die dat kan bevestigen,ervaring heeft met genoemde type versterker en in welke set up die anders voorkomt.
    Vrg Hendrik
    Volgens mij heb je de 8T0 035 223 AN of AK nodig AK is vervangen door AN.
    Dit zijn zeker weten mmi 3g B&O versterkers

  7. #7
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI 3G B&O versterker 8T0 035 223 AP


  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •