Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

  1. #1

    Standaard Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

    Ik heb een setje facelift led achterlichten gekocht voor mijn B8 A4 avant welke kabels moet ik hebben van halogeen B8 naar B8.5 facelift led achterlichten ik zie zoveel verschillende adapters maar welke zijn de juiste? Ik heb zoek functie gebruikt maar veel al verouderde linkjes BVD.

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door PaulusV6; 19-10-17 om 20:18.

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

    Kijk op website van Audiwereld. Daar kun je de juiste vinden.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Standaard Re: Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

    Ik heb ze inmiddels via eBay gevonden bedankt voor de tip.

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

  4. #4
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulusV6 Bekijk Berichten
    Ik heb ze inmiddels via eBay gevonden bedankt voor de tip.

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
    Heb je de coderingen erbij gekregen? Want soms werken de coderingen niet omdat de kabel anders gepind is. Van bepaalde adapterkabel setjes is er wel zekerheid dat codering klopt en overeen komt.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  5. #5
    AlphaMale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    43
    Posts
    68
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

    Succes!

    Double check vòòr het installeren wel even de pin-configuratie van alle connectoren (zie info in ander topic over de installatie van de LEDs).
    Met mijn (Kufatec) kabels heb ik uren plezier gehad.
    Updates: Stage 1 | Eibach Pro Kit| Mandrus Millenium 19" | 3.0TDI FMIC | AfE Pro Dry S | 034 Turbo Intake Hose Retrofits: S-Line Interior | S-Line FL rear bumper | L+R exhaust | FL leds rear | PDC+camera |RS4 grille


  6. #6

    Standaard Re: Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

    De kabels zijn niet van hun ik heb ze van een ander merk heb ook pas een a3 van 2006 met facelift 2012 achterlichten gemonteerd met hun kabels en dat ging prima.

    https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?m...2F112606567035

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door PaulusV6; 20-10-17 om 08:34.

  7. #7
    AlphaMale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    43
    Posts
    68
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulusV6 Bekijk Berichten
    De kabels zijn niet van hun ik heb ze van een ander merk heb ook pas een a3 van 2006 met facelift 2012 achterlichten gemonteerd met hun kabels en dat ging prima.
    Ik doelde niet specifiek op Kufatec kabels, maar meer in het algemeen. Vooraf pin-configuratie/bedrading checken is een kleine moeite. Kabels inbouwen en dan tot de conclusie dat het niet klopt, zorgt juist voor heel veel extra werk onder soms lastige omstandigheden.

    Just my €0,02
    Updates: Stage 1 | Eibach Pro Kit| Mandrus Millenium 19" | 3.0TDI FMIC | AfE Pro Dry S | 034 Turbo Intake Hose Retrofits: S-Line Interior | S-Line FL rear bumper | L+R exhaust | FL leds rear | PDC+camera |RS4 grille

  8. Ad
  9. #8
    tim captein's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    846
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

    wat ook echt van belang is, is dat de juiste codering bij de adapterset geleverd wordt. Zonder bijpassend coderingsschema zou ik geen adapterkabelset bestellen.
    Kun je ze beter zelf maken (is nog goedkoper ook)

  10. #9

    Standaard Re: Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

    Ik heb het coderings schema erbij gekregen.

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

    Bericht zelf verwijderd
    Laatst gewijzigd door rienoa4b8; 03-05-20 om 12:14.

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AlphaMale Bekijk Berichten
    Succes!

    Double check vòòr het installeren wel even de pin-configuratie van alle connectoren (zie info in ander topic over de installatie van de LEDs).
    Met mijn (Kufatec) kabels heb ik uren plezier gehad.
    Hey AlphaMale,
    Heb jij toevallig de codering van kufatec voor mij?

  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2014
    Leeftijd
    40
    Posts
    92
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PaulusV6 Bekijk Berichten
    Ik heb een setje facelift led achterlichten gekocht voor mijn B8 A4 avant welke kabels moet ik hebben van halogeen B8 naar B8.5 facelift led achterlichten ik zie zoveel verschillende adapters maar welke zijn de juiste? Ik heb zoek functie gebruikt maar veel al verouderde linkjes BVD.

    Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
    Hoi mag ik vragen welke dat zijn ik zoek ze namelijk ook maar kan ze niet vinden

  14. #13

    Standaard Re: Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

    Zou ik misschien de codering ook mogen krijgen. Mijn achter pre facelift led. Zijn nu gecodeerd voor een sedan ipv een avant. Verlichting,remlicht werken allemaal alleen me knipper geluid binnen gaat twee x zo snel.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2017
    Posts
    27
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Adapterkabel voor facelift LED achterlichten?

    Ik heb gisteren een aanrijding gehad, en mijn rechter achterlicht moet vervangen worden. Ik bedacht me dat het een goed moment zou zijn om ze wellicht te upgraden naar LED-modellen alhoewel ik al een tijd geleden heb gelezen dat het niet zo makkelijk is als stekkers her aansluiten, en er bekabeling en programmering aan te pas zou komen...

    Ik heb een Audi B8 avant uit 2008 met halogeen dus en ik heb al lang rondgezocht voor nieuwe achterlichten maar kon er eigenlijk maar enkele vinden die 'suggereren' dat deze types achterlichten bestemd zijn voor 'Alleen uitvoeringen zonder originele ledverlichting."

    Extreme-Carstyling.nl Achterlichten (set) LED Rood/Smoke/Zwart voor Audi - A4 B8 8K Sedan BJ: 2007-2011

    Heeft iemand hier ervaring mee en zijn dit inderdaad swap/plug and play lichten, of moet er alsnog Gecodeerd/kabels veranderd worden?

    PS. Ik heb voorkant Halogeen met LED lampen (dag rijverlichting - van die bolletjes), betekent het dat mijn auto LED voorbereid is? Ik dacht namelijk dat er helemaal geen LED zat achter...
    Laatst gewijzigd door Cleem; 11-07-21 om 22:22. Reden: add link

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •