Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Resultaten 141 tot 143 van de 143

Onderwerp: Carplay op MMI 3G

  1. #141

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2021
    Leeftijd
    35
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pewima Bekijk Berichten
    Ik moet bekennen dat ik door de bomen het bos niet meer helemaal zie. Ik heb een Q5 uit 2008 met volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) een HNAV navigatiesysteem: een pookje op de controller, een 6cd-wisselaar in het dashboard-kastje en wel een aux-ingang maar geen AMI poort.

    Is er een oplossing die voor dit model werkt? De meeste producten geven aan een Q5 vanaf 2010 te ondersteunen maar ik weet niet wat het verschil was tussen 2008 en 2010. Iemand een idee? Dankjewel!
    Ik zou via de chat even vragen wat de mogelijkheden zijn, hier word de Q5 met mmi 3g genoemt maar niet gespecificeerd of dit voor de hnav of bnav is of mogelijk beide.

    https://www.joyeauto.com/product/aud...play-retrofit/


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. #142

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    55
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Carplay op MMI 3G

    @ als je iets quote en reageerd, lees dan de tekst op zijn minst voordat je reageerd. @ zei dat hij een Q5 uit 2008 heeft en de meeste producten vanaf 2010 zijn. De link die je stuurde gaat dan ook over één geschikt voor Q5 2010-2016MY en dit zei pewima juist. HNav of BNav is dus op geen enkele wijze van belang en brengt alleen maar nog meer verwarring .

    Ze zijn er zelfs voor Non-MMI systemen zoals Audi concert of symphony radio!

    Als je besteld geef dan gewoon het volledige type en leverancier is verantwoordelijk voor de juiste levering. Bijvoorbeeld: Audi Q5 8R B8 2008~2017MY (en dan Concert , 2G, 3G, 3GP ofzo)
    Gewoon zo compleet mogelijk dat als je iets verkeerd krijgt je wel alle info hebt gegeven. Het gaat veel vaker goed dan fout, en je kan altijd vragen of ze voldoende informatie hebben om het juiste te leveren.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door RodyAudi; 10-05-21 om 08:26.

  3. #143

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    @Pewima, ik heb deze besteld en als ik de beschrijving lees lijkt die ook voor jou Q5 te kunnen werken. Ik heb goeie ervaring qua communicatie.
    Via de Facebook messenger reageren zij meestal binnen een dag op je vraag.
    Geef ze merk, type, jaartal en maak foto's van je dashboard en bediening van je systeem en je software versie en ze geven snel aan welke versie geschikt is.
    Alsnje daadwerkelijk besteld komt er nogmaals de vraag om deze info zodat er vanuit het magazijn de juiste gestuurd kan worden.

    Ik moet hem nog ontvangen maar het feit dat ze vrij secuur lijken en een extra check doen voor ze verzenden stelt mij al enigsinds gerust.

    https://www.android-car-dvd.com/prod...36022154592419

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •