Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 143

Onderwerp: Carplay op MMI 3G

  1. #101

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michiel85 Bekijk Berichten
    Fijn om te horen, welke instelling heb je gebruikt qua dipswitch settings van het kastje?
    Zelfde als die jij gepost hebt. Heb nog geen andere geprobeerd. Heb wel met carplay een soort waas onder in het scherm. Dat heb ik met android auto niet. Heb jij daar ook last van of zou dat aan de betreffende iPhone liggen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  2. #102

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mharmsen Bekijk Berichten
    Zelfde als die jij gepost hebt. Heb nog geen andere geprobeerd. Heb wel met carplay een soort waas onder in het scherm. Dat heb ik met android auto niet. Heb jij daar ook last van of zou dat aan de betreffende iPhone liggen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    Daar heb ik geen last van, ben wel benieuwd of het bij een andere iPhone weg is.

  3. #103

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michiel85 Bekijk Berichten
    Daar heb ik geen last van, ben wel benieuwd of het bij een andere iPhone weg is.
    Zou eventueel ook aan een draadloze verbinding kunnen liggen. Heb het maar met 1 iPhone geprobeerd en die verbinding was draadloos..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  4. #104

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mharmsen Bekijk Berichten
    Zou eventueel ook aan een draadloze verbinding kunnen liggen. Heb het maar met 1 iPhone geprobeerd en die verbinding was draadloos..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    Verwacht niet dat het dat is.

  5. #105
    gillflyer
    Guest

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Michiel85 ik heb volgens mij dezelfde set besteld op Aliexpress. Ik heb een paar vragen..

    Mijn 2014 A3 SB heeft geen AUX in maar kan wel een Ami naar Aux aansluiten. Dient deze effectief aangesloten te worden op de retrofitkit?
    Zitten er in de kit tools om de AMI er uit te trekken?


  6. #106

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    55
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Jazeker, ik heb via AliExpress een zonder Touch screen aangeschaft voor even boven €200,-. CarPlay doet het prima en draadloos verbonden. Heeft wel wat kopzorgen gekost doordat er bij mij een verkeerde kabel is gestuurd, maar na de juiste kabel doet alles het prima. Erg tevreden dus. Audi A6, C7 2011.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #107

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gillflyer Bekijk Berichten
    Michiel85 ik heb volgens mij dezelfde set besteld op Aliexpress. Ik heb een paar vragen..

    Mijn 2014 A3 SB heeft geen AUX in maar kan wel een Ami naar Aux aansluiten. Dient deze effectief aangesloten te worden op de retrofitkit?
    Zitten er in de kit tools om de AMI er uit te trekken?
    Belangrijk is dat je AUX is geactiveerd (misschien niet nodig als je AMI hebt). Ik zal het gewoon zo proberen, en zorg dat je Originele Audi systeem op Media staat, bij op starten.
    Verder zal het kastje draadloos verbonden worden met je telefoon

  8. Ad
  9. #108

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    55
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Moet in Aux staan om al het geluid te krijgen, anders doet bijvoorbeeld navigatie en Flitsmeister niet over de boxen. Niet daadwerkelijk verbonden dus maar media op “aux”


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #109

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gillflyer Bekijk Berichten
    Michiel85 ik heb volgens mij dezelfde set besteld op Aliexpress. Ik heb een paar vragen..

    Mijn 2014 A3 SB heeft geen AUX in maar kan wel een Ami naar Aux aansluiten. Dient deze effectief aangesloten te worden op de retrofitkit?
    Zitten er in de kit tools om de AMI er uit te trekken?
    En heb je het er al inzitten?

  11. #110

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2019
    Leeftijd
    53
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Iemand ervaring met procartuning.nl zitten in Aalsmeer en bieden CarPlay voor Audi vanaf 2012.

    Zie zelf een beetje op tegen het zelf inbouwen en zij lijken een vergelijkbare oplossing inclusief inbouw te bieden.

    Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #111

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    55
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Carplay op MMI 3G

    Heb geen ervaring met procartuning maar wil met alle liefde een CarPlay unit uit China laten komen en die bij jou thuis inbouwen voor hetzelfde bedrag

    P.S. Flitsmeister over de boxen




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door RodyAudi; 16-07-20 om 17:53.

  13. #112

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Hoi Rodyaudi,

    Ziet er goed uit, is dat een set van Ali of waar heb je deze vandaan? Ben zelf ook aan het kijken voor upgrade voor mijn A6 uit 2012.
    Hoeveel tijd was je ongeveer kwijt met inbouwen?
    Thanks!

  14. #113
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RodyAudi Bekijk Berichten
    Heb geen ervaring met procartuning maar wil met alle liefde een CarPlay unit uit China laten komen en die bij jou thuis inbouwen voor hetzelfde bedrag

    P.S. Flitsmeister over de boxen




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dat is toch ook mogelijk vanuit de telefoon ? Met mijn basic RMC lukt dat in ieder geval wel.

    Ben je nog tevreden met deze unit ? Het ziet er leuk uit maar ik ben toch nog beetje sceptisch over paar dingen. In principe wil ik als ik ga rijden niet eerst een toetsen combinatie willen doen om dit systeem op te starten buiten het originele systeem. Maar dat moet toch wel met deze toch ?

    En hoe zit het met bijvoorbeeld apps als Nederland.fm om digitale radio te krijgen (ala DAB) is dat vlekkeloos of ? Navigeren via maps zo te zien ?
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  15. #114

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Hoi,

    Ik zou graag een carplay unit laten inbouwen, echter heb ik er zelf niet zoveel zin in, en ontbreekt er ook wat kennis.
    Kan iemand me helpen een goede unit uit te zoeken en die voor mij installeren?
    Zelf vind ik deze unit wel cool: https://rsnav.com/products/12-3-1920...4-a5-s5-q5-sq5

    Ik rij een a4 2014 (facelift)
    Laatst gewijzigd door gjongenelen; 23-06-20 om 01:43.

  16. #115

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    55
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A6 Black Optic Bekijk Berichten
    Dat is toch ook mogelijk vanuit de telefoon ? Met mijn basic RMC lukt dat in ieder geval wel.

    Ben je nog tevreden met deze unit ? Het ziet er leuk uit maar ik ben toch nog beetje sceptisch over paar dingen. In principe wil ik als ik ga rijden niet eerst een toetsen combinatie willen doen om dit systeem op te starten buiten het originele systeem. Maar dat moet toch wel met deze toch ?

    En hoe zit het met bijvoorbeeld apps als Nederland.fm om digitale radio te krijgen (ala DAB) is dat vlekkeloos of ? Navigeren via maps zo te zien ?
    Alles loopt redelijk vlekkeloos, zo af en toe moet ik op telefoon de CarPlay draadloos koppelen (laten zoeken en selecteren, kwestie van minimale handeling). Digitale radio dus Nederland.fm doet het prima. Navigeren doe ik gewoon via origineel omdat ik ook een online koppeling (data-SIM) en Google maps draai. Vooralsnog uiterst tevreden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  17. #116
    Jay47's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Leeftijd
    43
    Posts
    304
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    @gjongenelen

    Ik zou ff wachten op de nieuwe versie, komt in September als het goed is. Draait op Android 9 en betere hardware.
    Laatst gewijzigd door Jay47; 12-07-20 om 14:08.

  18. #117
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RodyAudi Bekijk Berichten
    Alles loopt redelijk vlekkeloos, zo af en toe moet ik op telefoon de CarPlay draadloos koppelen (laten zoeken en selecteren, kwestie van minimale handeling). Digitale radio dus Nederland.fm doet het prima. Navigeren doe ik gewoon via origineel omdat ik ook een online koppeling (data-SIM) en Google maps draai. Vooralsnog uiterst tevreden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Start het automatisch op in de carplay omgeving? En dan gelijk de radio weer door. En kan je die flitsmeister etc gebruiken icm de originele navigatie ?
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  19. #118

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2019
    Leeftijd
    55
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A6 Black Optic Bekijk Berichten
    Start het automatisch op in de carplay omgeving? En dan gelijk de radio weer door. En kan je die flitsmeister etc gebruiken icm de originele navigatie ?
    Ja en Ja. Eigenlijk gebruik je de media “Aux” als zijnde CarPlay geluid en Beeld. Keuze verbinding telefoon met CarPlay / mirror / Apple play / Android mirror of de USB met MP3 muziek of MP4 video-muziek of film.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  20. #119
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Ok, dat is al beter dan de eerdere versies dan, deze moesten nog eerst opgestart worden via een knoppen combinatie. Als die direct nederland.fm op de zender start waar die gebleven was dan is het perfect.

    Dacht dat je op die foto de navigatie van de carplay unit gebruikte, maar je gebruikt je eigen dan icm met de flitsmeister van carplay ?
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

  21. #120

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Leeftijd
    42
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Carplay op MMI 3G

    Hoi @Michiel85,

    wat een fijne en duidelijke uitleg. Ik ben al een tijd op zoek naar een inbouwmodule en je uitleg heeft hierbij goed geholpen. Ik heb wel nog enkele vragen, waar jij me misschien mee kunt helpen:

    1. Ik heb zelf een mmi 3g module. De softwareversie begint met Bnav. Is dat bij jouw module ook het geval?
    2. Mijn a5 uit 2010 is voorzien van park assist, die wordt geactiveerd als ik de auto in z'n achteruit zet. Op mijn scherm verschijnt dan de auto. Gebeurt dit ook nog als carplay is geactiveerd, omdat ik uit je bevindingen lees dat de temperatuuraanpassingen niet meer zichtbaar zijn.

    MVG Jeroen.
    Laatst gewijzigd door Jereun; 08-08-20 om 05:11.

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •