Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: DIY Startblokkering

  1. #1
    RappeFiets's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    208
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard DIY Startblokkering

    Hallo,

    ik ben voorbemens om op mijn nieuwe audi een startblokkering te maken die niet in de standaard boekjes voorkomt om het zo hopelijk moeilijker te maken om de auto te stelen. Het gaat om een my 2011 audi b8 3.0 tdi. Mijn bedoeling is om ergens een onderbreking te maken zodat de motor niet meer start.
    Heeft iemand ideeen of suggesties welk(e) componenten of draden ik het beste kan pakken om te onderbreken? Bij mijn eerste auto heb ik dit heel simpel gedaan door de aansturing naar de brandstof pomp te onderbreken.

    Iemand ideeen en of opmerkingen?

    Groet Cor

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Leeftijd
    32
    Posts
    89
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: DIY Startblokkering

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RappeFiets Bekijk Berichten
    Hallo,

    ik ben voorbemens om op mijn nieuwe audi een startblokkering te maken die niet in de standaard boekjes voorkomt om het zo hopelijk moeilijker te maken om de auto te stelen. Het gaat om een my 2011 audi b8 3.0 tdi. Mijn bedoeling is om ergens een onderbreking te maken zodat de motor niet meer start.
    Heeft iemand ideeen of suggesties welk(e) componenten of draden ik het beste kan pakken om te onderbreken? Bij mijn eerste auto heb ik dit heel simpel gedaan door de aansturing naar de brandstof pomp te onderbreken.

    Iemand ideeen en of opmerkingen?

    Groet Cor
    Had eerder eens een DIY gelezen over dat je inderdaad je brandstofpomp kon onderbreken met een schakelaar dat je ergens verstopt maar je er wel makkelijk aankan.
    De zekering van je brandstofpomp werd overbrugd en doorgelust met een draad naar een schakelaar en wanneer je deze schakelaar aanzette kreeg je pomp terug benzine waardoor je jouw auto terug kon starten.
    Werkt dus ook omgekeerd,als je de schakelaar niet weet zijn als dief of niet aanzet dan werkte de pomp niet en kon je de auto niet starten.

  3. #3
    RappeFiets's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    208
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: DIY Startblokkering

    Ik zat idd ook aan zoiets te denken maar zou het bij een diesel geen kwaad kunnen voor je injectoren op het moment dat er geen brandstof druk is maar de cilinders wel draaien?
    Laatst gewijzigd door RappeFiets; 13-01-19 om 22:29.

  4. #4

    Standaard Re: DIY Startblokkering

    Misschien beter je startmotor blokkeren dan

  5. #5
    RappeFiets's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2017
    Posts
    208
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: DIY Startblokkering

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Misschien beter je startmotor blokkeren dan
    ik zal eens gaan spitten in de schema’s. Thanks!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •