Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Interieur vervangen + gordelkleur

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2018
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Interieur vervangen + gordelkleur

    Ik heb een licht grijs lederen interieur aangeschaft en wil dit plaatsen in mijn A4 B8 uit 2011 in plaats van het standaard zwarte stoffen interieur.
    Over het uitbouwen en opnieuw inbouwen zijn voldoende intructie video's te vinden. Voor mijn probleem heb ik echter nog geen oplossing of video kunnen vinden.

    De rugleuning van de achterbank heeft een 'beige' gordel ingebouwd die ik zou willen vervangen door een zwarte uit mijn huidige zwarte interieur (om eenheid te krijgen). Hiernaast is de bekleding aan de achterkant lichter dan de bestaande bekleding, deze zou ik dus ook gelijk willen overzetten.

    Deze rugleuningen van de twee losse delen zouden toch op de een of andere manier 'open' moeten kunnen zodat ik het achterpaneel en gelijk de gordel kan omwisselen.

    Iemand een tip?

  2. #2

    Standaard Interieur vervangen + gordelkleur

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wim1800 Bekijk Berichten
    Ik heb een licht grijs lederen interieur aangeschaft en wil dit plaatsen in mijn A4 B8 uit 2011 in plaats van het standaard zwarte stoffen interieur.
    Over het uitbouwen en opnieuw inbouwen zijn voldoende intructie video's te vinden. Voor mijn probleem heb ik echter nog geen oplossing of video kunnen vinden.

    De rugleuning van de achterbank heeft een 'beige' gordel ingebouwd die ik zou willen vervangen door een zwarte uit mijn huidige zwarte interieur (om eenheid te krijgen). Hiernaast is de bekleding aan de achterkant lichter dan de bestaande bekleding, deze zou ik dus ook gelijk willen overzetten.

    Deze rugleuningen van de twee losse delen zouden toch op de een of andere manier 'open' moeten kunnen zodat ik het achterpaneel en gelijk de gordel kan omwisselen.

    Iemand een tip?
    Zie mijn A4-B8 retrofit topic, met ElsaWin instructie en heel veel foto's

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  3. #3

    Standaard Interieur vervangen + gordelkleur

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet Bekijk Berichten
    Zie mijn A4-B8 retrofit topic, met ElsaWin instructie en heel veel foto's

    Peeet
    Hier -> https://www.audiforum.nl/forum/model...ml#post1129198

    2/3 deel leuning demonteren/monteren, komt eerder aan bod, in het bovenstaande interieur DIY topic.

    Peeet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2018
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Interieur vervangen + gordelkleur

    Beste Peeet,

    Alvast bedankt voor je hulp.

    Ik heb jouw topic vooraf al uitgebreid gelezen. Ik heb echter een Avant met reeds een neerklapbare achterbank.
    Via jouw 'Elsawin' heb ik de beschrijving gevonden hoe ik de achterbank los zou moeten komen, voor de schroef (5) heb ik echter nog geen passende schroevendraaier kunnen vinden. Begrijp ook 'afdekking uitbouwen' niet (zie het schroefje zo zitten).

    Ik heb in een andere topic gelezen dat het best de volledige bekleding overgezet kan worden en hoe dat zou moeten. Behoorlijke klus maar hoop dat ik hier wel uit ga komen.

    Als je een tip hebt hoe ik de zijwanden (met airbag) naast de bank los kan te krijgen, hou ik me aanbevolen.

    Wim

  5. #5

    Standaard Re: Interieur vervangen + gordelkleur

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wim1800 Bekijk Berichten
    Beste Peeet,

    Alvast bedankt voor je hulp.

    Ik heb jouw topic vooraf al uitgebreid gelezen. Ik heb echter een Avant met reeds een neerklapbare achterbank.
    Via jouw 'Elsawin' heb ik de beschrijving gevonden hoe ik de achterbank los zou moeten komen, voor de schroef (5) heb ik echter nog geen passende schroevendraaier kunnen vinden. Begrijp ook 'afdekking uitbouwen' niet (zie het schroefje zo zitten).

    Ik heb in een andere topic gelezen dat het best de volledige bekleding overgezet kan worden en hoe dat zou moeten. Behoorlijke klus maar hoop dat ik hier wel uit ga komen.

    Als je een tip hebt hoe ik de zijwanden (met airbag) naast de bank los kan te krijgen, hou ik me aanbevolen.

    Wim
    @wim1800 ik zet het antwoord ff in het interieur DIY topic, dan kan ik de afbeeldingen er makkelijker bij quoten.
    Anders moet ik ze opnieuw uploaden.

    Hier verder -> https://www.audiforum.nl/forum/model...ml#post1828908


    Peeet


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •